ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Νέο Honda HR-V e:HEV
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Νέο Honda HR-V e:HEV

97.619 Επισκέψεις στο άρθρο (13/8/2022)

Το νέο Honda HR-V είναι ένα high-tech υβριδικό compact SUV με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, που σε βάθος χρόνου θα υπερκεράσει την αρχική «τσουχτερή» τιμή του.

Αδιαφορεί για την τιμή της βενζίνης

Το HR-V (από το «Hi-rider Revolutionary Vehicle») μας συστήθηκε για πρώτη φορά το 1998 ως ένα compact 3θυρο ή 5θυρο crossover με ξεχωριστή σχεδίαση και τονισμένη πρακτικότητα. Θεωρήθηκε -και όχι άδικα- ως ο προπομπός των μοντέρνων B-SUV μιας και το μήκος του ήταν 4,1 μέτρα (στην πεντάθυρη έκδοση). Το νέο HR-V, που δοκιμάζουμε εδώ υποβάλλοντάς το μάλιστα σε ένα πλήρες σετ μετρήσεων, δε δείχνει να έχει καμία σχέση ούτε με το πρώτο, αφού πλέον με 4,34 μ. μπαίνει στην καρδιά των οικογενειακών C-SUV (αν και ο χώρος αποσκευών των 335 λτ. δε δείχνει να συναινεί), αλλά ούτε και με το προηγούμενο (ήρθε το 2013 αρκετά μεγαλύτερο και με πολλά χρόνια καθυστέρηση από το πρώτο) που ήταν μετριοπαθές σε σχεδίαση.

Έτσι, το νέο HR-V μπορείς να το πεις αρκετά ελκυστικό. Βασίζεται στη GSP (Global Small Platform) δείχνοντας αρκετά μεγαλύτερο και φαρδύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Την αίσθηση του πλάτους τονίζει η σχεδόν κάθετη και βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος μάσκα, καθώς και τα εμπρός-πίσω φώτα. Ευπρόσδεκτη και η κουπέ διαμόρφωση του πίσω μέρους με το χαμήλωμα της οροφής και τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές να δίνουν την αίσθηση 3θυρου αμαξώματος. Το συνολικό ύψος έχει μειωθεί κατά 20 χλστ. αλλά η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 10 χλστ., φθάνοντας πλέον στα 188 χλστ.. Η ουσία είναι πως το μοντέρνο design του HR-V διαθέτει τον απαραίτητο φουτουριστικό σχεδιασμό, που απαιτεί το αποκλειστικά υβριδικό μηχανολογικό του υπόβαθρο: To νέο HR-V είναι διαθέσιμο μόνο με το υβριδικό σύστημα που γνωρίσαμε στο νέο Jazz, που όμως έχει εξελιχθεί και αναβαθμιστεί αποδίδοντας συνολικά 131 άλογα.


Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ο τρόπος που η ανάρτηση σιδερώνει τις ανωμαλίες. Η ποιότητα κύλισης θυμίζει premium μοντέλα, ειδικά αν δεν εξαντλείς τη διαδρομή στο πεντάλ του γκαζιού.

Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ο τρόπος που η ανάρτηση σιδερώνει τις ανωμαλίες. Η ποιότητα κύλισης θυμίζει premium μοντέλα, ειδικά αν δεν εξαντλείς τη διαδρομή στο πεντάλ του γκαζιού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

HR-V με πόσο;

Το μεγαλύτερο εμπόδιο που θα κληθεί να αντιμετωπίσει το νέο Honda HR-V είναι μάλλον η τσιμπημένη τιμή του που από την άλλη όμως συνοδεύεται από ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας πλέον της προηγμένης υβριδικής τεχνολογίας του. Έτσι στη βασική έκδοση Elegance είναι διαθέσιμο από 33.800 ευρώ, ενώ η «μεσαία» έκδοση Advance ανεβαίνει ακόμα πιο ψηλά στα 36.800 ευρώ. Τέλος, η έκδοση Advance Style φλερτάρει με τα 40 χιλιάρικα (39.900 ευρώ) και διαθέτει εξοπλισμό που έχει πολλά παραπάνω από όσα ζητάει και ο πιο απαιτητικός.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
Audi