Χωρίς το ήπια υβριδικό σύστημα της χειροκίνητης έκδοση, το αυτόματο Ηyundai Kona «τσιμπάει» περισσότερο σε κατανάλωση, ειδικά στην πόλη. Πάντως προσπερνάει πιο γρήγορα χάρη στην άμεση απόκριση του κιβωτίου και το kick down.
Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο από το χειροκίνητο, αλλά και λιγότερο οικονομικό
Οι 120 ίπποι και τα 200 Nm ροπής από τον τούρμπο τρικύλινδρο «χιλιάρη» βενζινοκινητήρα φαίνεται στην πράξη πως επαρκούν για να κινήσουν άνετα το αυτόματο Kona. Μάλιστα, το SUV της Hyundai με αρωγό το αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη DCT των επτά σχέσεων, είναι πιο σβέλτο από το χειροκίνητο (0-100 σε 10,5 δλ, έναντι 11,0 δλ.). Φυσικά λόγω του kick down, του αυτόματου κατεβάσματος 2 ή και περισσότερων σχέσεων στο βαθύ πατημα του πεντάλ γκαζιού, το προσπέρασμα είναι πολύ πιο «άνετο» (60-100 και 80-120 σε 5,8 και 8,0 δλ. αντίστοιχα. όταν το χειροκίνητο θέλει 8,6 δλ. με 4η για το 60-100 και 10,5 με 5η για το 80-120). Η σωστή κλιμάκωση φροντίζει για σβέλτες επιδόσεις στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά και χαμηλό ρυθμό περιστροφής του μοτέρ στις υψηλότερες ταχύτητες (στις υψηλές στροφές λειτουργίας το μοτέρ δεν έχει και την πιο πολιτισμένη λειτουργία), κάτι που ρίχνει το θόρυβο στο ταξίδι. Πάντως το αυτόματο Kona «καίει» περισσότερα από το χειροκίνητο, που είναι ήπια υβριδικό, ειδικά μέσα στην πόλη όπου ξεπερνάει τα 9 λτ./100 χλμ., όταν το χειροκίνητο είναι στα 8 λτ./100 χλμ. Στις συνθήκες της δοκιμής μας είδαμε τη μέση κατανάλωση να είναι στα 8,8 λτ./100 χλμ. όταν το χειροκίνητο ήπια υβριδικό ήταν στα 8,3 λτ./100 χλμ.. Πάντως, όπως και το χειροκίνητο, έτσι και το αυτόματο Kona έχει ελεύθερη είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο.