ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
36.401 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά Hyundai Kona 1,0T 120 PS 7DCT
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 998
Α+A1:B5μεσος ψεκασμός+turbo, 48V 3/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός+turbo, 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 120/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/2.000-3.000
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.395
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,5
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,8
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 180
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 5,9-6,4
Μέση δοκιμής 8,8
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 47
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 135-145
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή Hyundai Kona 1,0T 120 PS 7DCT
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 7
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */O
Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Air Condition *
Κεντρική οθόνη έγχρωμη αφής 12,3'' με κάμερα όπισθεν
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου * (16'')
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων
Έκδοση Premium
Τιμή από (ευρώ) 27.990
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Hyundai Kona 1,0T 120 PS 7DCT
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,3
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,5
Μετατρόχια Ε/Π (χλστ.) 1.602/1.611
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 160
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα με 5η/6η (db) 65,9/67,5
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/55 R18
Μάρκα ελαστικών Nexen Nfera Primus
Διαστάσεις (χλστ.) Hyundai Kona
Κεφάλι οδηγού 130
Κεφάλι πίσω 75
Πλάτος εμπρός 1.430
Πλάτος πίσω 1.396
Πόδια πίσω 185
Χώρος αποσκευών (λτ.) 466
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.350x1.825x1.585
Μεταξόνιο 2.660
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Αυτόματο Hyundai Kona με 120 ίππους
Σελίδα 2Τιμές - εξοπλισμός: Πλήρες από τη βάση
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο από το χειροκίνητο, αλλά και λιγότερο οικονομικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Αγχολυτικό...
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
Mototriti.gr