Βγάζει 12 λιγότερα άλογα (129 τώρα) για να καίει λιγότερη βενζίνη (οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση κατανάλωση 5,8 από 6,3 λτ./100 χλμ.)
Δεν έχασε ουσιαστικά σε επιδόσεις (60-100 σε 6,1 δλ., 5,5 δλ. πριν), συνεχίζει να είναι το μόνο υβριδικό της κατηγορίας με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Χωράει επιβάτη με ύψος 1,90 μ. & έχει πορτ-μπαγκάζ για 4 μεγάλες βαλίτσες & 1 μικρή βαλίτσα καμπίνας αεροπλάνου
Ελάχιστα φθηνότερο (31.590 ευρώ), με ίδιο πλούσιο εξοπλισμό και 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χλμ.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Βγάζει 12 λιγότερα άλογα (129 τώρα) για να καίει λιγότερη βενζίνη (οι μετρήσεις μας 5,7 από 6,3 λτ./100 χλμ.)
Πλέον το υβριδικό σύστημα του Hyundai Kona δεν αποδίδει 141 ίππους, αλλά 129 (η ροπή παραμένει στα 265 Nm) στοχεύοντας στη χαμηλότερη κατανάλωση. Από τις μετρήσεις μας αποδείχθηκε πως όντως καίει λιγότερο καύσιμο: Η μέση κατανάλωση έπεσε στα 5,7 λτ./100 χλμ., από τα 6,3 λτ./100 χλμ. που είχαμε δει στη δοκιμή του πρώτου υβριδικού Kona με τα 141 άλογα.
Δεν έχασε αισθητά σε επιδόσεις (60-100 σε 6,1 δλ., 5,5 δλ. πριν), συνεχίζει να είναι το μόνο υβριδικό της κατηγορίας με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του υβριδικού συστήματος της Hyundai συνεχίζει να είναι το 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που δεν παράγει βουητό στην πλήρη επιτάχυνση, όπως τα CVT κιβώτια άλλων υβριδικών εφαρμογών. Η μείωση της ιπποδύναμης «έριξε» το 0-100 (10,8 από 10,0 δλ.), αλλά οι εν κινήσει επιταχύνσεις (προσπέρασμα) που μετράνε στην καθημερινότητα δεν ατόνησαν αισθητά: Οι μετρήσεις μας έδειξαν 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα σε 6,1 και 7,6 δλ. αντίστοιχα (από 5,5 και 7,1 δλ.).
Χωράει επιβάτη με ύψος 1,90 μ. & έχει πορτ-μπαγκάζ για 4 μεγάλες βαλίτσες & 1 μικρή βαλίτσα καμπίνας αεροπλάνου
Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι αντίστοιχος του Tucson και μεγαλύτερος από αρκετά μοντέλα της μικρομεσαία κατηγορίας, ενώ ο διαθέσιμος χώρος για τους ώμους είναι κορυφαίος αγγίζοντας πλέον τα 1.400 χλστ., πάντοτε με βάση τις μετρήσεις μας. Μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ των 466 λτ. (η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τα καθίσματα και δεν κλέβει χώρο σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης).
Ελάχιστα φθηνότερο (31.590 ευρώ), πάντα με 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χλμ..
Για το υβριδικό μοντέλο της δοκιμής οι τιμές ξεκινούν από 31.590 ευρώ στη βασική έκδοση Premium, από την οποία ουσιαστικά δε λείπει τίποτα με στάνταρ μάλιστα αυτόματο 2ζωνικό κλιματισμό. Συνοδεύεται πάντα από την 5ετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων της Hyundai, ενώ όπως σε όλη τη γκάμα στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει το σύστημα τηλεματικής Bluelink.
Παρακάτω θα διαβάσεις αναλυτικότερα τη δοκιμή του Hyundai Kona Model Year 2025 με το full υβριδικό σύστημα των 129 ίππων.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-χώροι, τιμή-εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει ακόμη λιγότερο, παραμένει σβέλτο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ισορροπημένη και απροβλημάτιστη συμπεριφορά |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |