![Εντυπωσιακή, hi-tech και πολύ πρακτική παραμένει η καμπίνα του Hyundai Kona με τα σκληρά μεν, αλλά πολύ γεροδεμένα και καλοφινιρισμένα πλαστικά. Εντυπωσιακή, hi-tech και πολύ πρακτική παραμένει η καμπίνα του Hyundai Kona με τα σκληρά μεν, αλλά πολύ γεροδεμένα και καλοφινιρισμένα πλαστικά.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Dokimh_HYUNDAI_KONA_HYBRID_MY2025_esoteriko.jpg)
5 Φωτογραφίες »
Εντυπωσιακή, hi-tech και πολύ πρακτική παραμένει η καμπίνα του Hyundai Kona με τα σκληρά μεν, αλλά πολύ γεροδεμένα και καλοφινιρισμένα πλαστικά.
Όπως έγινε στην turbo έκδοση του Hyundai Kona με τον 1,6 λτ. κινητήρα, που δοκιμάσαμε στο πρόσφατo παρελθόν, έτσι και αυτή με το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα απέκτησε νέες ρυθμίσεις προς όφελος της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.
![Ξεχωρίζει το σύστημα με τις διπλές οθόνες 12,3 ιντσών που υποστηρίζει διαρκείς ενημερώσεις λογισμικού Over-the-Air (OTA). Ξεχωρίζει το σύστημα με τις διπλές οθόνες 12,3 ιντσών που υποστηρίζει διαρκείς ενημερώσεις λογισμικού Over-the-Air (OTA).](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Dokimh_HYUNDAI_KONA_HYBRID_MY2025_pinakas.jpg)
5 Φωτογραφίες »
Ξεχωρίζει το σύστημα με τις διπλές οθόνες 12,3 ιντσών που υποστηρίζει διαρκείς ενημερώσεις λογισμικού Over-the-Air (OTA).
Στην εμφάνιση δεν έχει αλλάξει κάτι με το N-Line πακέτο του μοντέλου δοκιμής να χαρίζει μια σπορτίφ νότα στο φαντεζί αμάξωμα του 2ης γενιάς Kona. Να θυμίσουμε πως η δεύτερη γενιά του κορεάτικου μοντέλου, που αρχικά γνωρίσαμε ως αστικό SUV, έχει μεγαλώσει αισθητά (4,35 μέτρα) μπαίνοντας πλέον στο χωράφια των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV.
Ούτε όμως στο εσωτερικό υπάρχει κάποια αλλαγή με τις σπορτίφ πινελιές του N-Line εξοπλιστικού πακέτου (κόκκινες ραφές, αλουμινένια πεντάλ και σπορ καθίσματα) να δίνουν το δικό τους «χρώμα» στην εξαιρετικά στιβαρή και ευρύχωρη καμπίνα: Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι αντίστοιχος του Tucson και μεγαλύτερος από αρκετά μοντέλα της μικρομεσαία κατηγορίας, ενώ ο διαθέσιμος χώρος για τους ώμους είναι κορυφαίος αγγίζοντας πλέον τα 1.400 χλστ., πάντοτε με βάση τις μετρήσεις μας. Μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ των 466 λτ. (η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τα καθίσματα και δεν κλέβει χώρο σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης) προσφέροντας κανονικό σχήμα και ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα.
Είναι και φθηνότερο, με τον ίδιο πάντα πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση
Το Hyundai Kona Model Year 2025 προσφέρεται σε ακόμα πιο οικονομικές τιμές, που για την έκδοση 1,0 T-GDI 100 PS 48V ξεκινούν από 23.290 ευρώ. Για το υβριδικό μοντέλο της δοκιμής οι τιμές ξεκινούν από 31.590 ευρώ στη βασική πλην υπερπλήρη έκδοση Premium που μεταξύ άλλων προσφέρει 7 αερόσακους και σουίτα συστημάτων ασφαλείας, οθόνη πολυμέσων 12,3 ιντσών με πλοήγηση και κάμερα όπισθεν, διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και LED φώτα με αυτόματη λειτουργία. Η έκδοση Distinctive που μεταξύ άλλων διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και τροχούς 18 ιντσών είναι στα 33.290. Για την N-Line θα χρειαστεί να προσθέσεις ακόμα 2 χιλιάρικα. Όπως σε όλα τα μοντέλα της Hyundai έτσι και εδώ ισχύει η 5ετής εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων (8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για τη μπαταρία), ενώ προσφέρεται στάνταρ το σύστημα τηλεματικής Bluelink.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Hyundai Kona Hybrid με 129 PS |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-χώροι, τιμή-εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει ακόμη λιγότερο, παραμένει σβέλτο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ισορροπημένη και απροβλημάτιστη συμπεριφορά |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |