Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του υβριδικού Hyundai Kona είναι η παρουσία κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Μάλιστα από τα paddles στο τιμόνι, αλλάζεις σχέσεις αν έχεις επιλέξει το Sport πρόγραμμα λειτουργίας, ενώ με κάποιο από τα άλλα αυξάνεις ή μειώνεις την ένταση ανάκτησης ενέργειας.
Χωρίς άλλες αλλαγές πέρα από την απόδοση του υβριδικού συστήματος, το Hyundai Kona συνεχίζει να κερδίζει τις εντυπώσεις με την ισορροπημένη και την απροβλημάτιστη οδική του συμπεριφορά. Η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση, με την «ακριβή» επιλογή των πολλαπλών συνδέσμων για τους πίσω τροχούς, δεν είναι ούτε σφιχτή για να κοπανάει στις ανωμαλίες, αλλά ούτε και υπερβολή μαλακή για να μην διαχειρίζεται αποτελεσματικά το αυξημένο βάρος του Kona. Χάρη στα πολύ φαρδιά μετατρόχια, τα δυνατά φρένα και την πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης Hyundai Smart Sense, το υβριδικό το Kona είναι ικανό να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, χωρίς πάντως η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός να ενθουσιάζει λόγω του ελαφριού και χωρίς ιδιαίτερης πληροφόρησης τιμονιού.
Χάρη στα πολύ φαρδιά μετατρόχια, τα δυνατά φρένα και την πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης Hyundai Smart Sense, το υβριδικό το Kona είναι ικανό να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή.
Στην πόλη είναι εξαιρετικά ευκολοδήγητο και πολύ οικονομικό, με το αυτόματο κιβώτιο να λειτουργεί ως αγχολυτικό στην κίνηση, ενώ συμβάλει και στο συγκρατημένο επίπεδο θορύβου στην καμπίνα. Πάντως στον ανοιχτό δρόμο ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται αισθητός στις υψηλές ταχύτητες. Για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας, τα 170 χλστ. από το έδαφος είναι υπεραρκέτα, ενώ το πρόγραμμα Snow βοηθά στα σαθρά και ολισθηρά τερέν. Από εκεί και πέρα τα ασφάλτινα ελαστικά, η απουσία έστω ρεζέρβας ανάγκης και η μετάδοση της κίνησης μόνο μπροστά θα βάλουν τα όριά του στο χώμα.