Το up-to-date υβριδικό Hyundai Kona με τα 129 άλογα είναι ακόμα πιο οικονομικό σε κατανάλωση: Η μέση κατανάλωση είναι γύρω από τα 5,7 λτ./100 χλμ., ενώ στην πόλη βλέπεις και κάτω από τα 4,5 χλμ..
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Kona συνεχίζει να βασίζεται σε έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λτ. με άμεσο ψεκασμό GDI και λειτουργία σε κύκλο ¶τκινσον, η απόδοση όμως του οποίου από 105 άλογα έπεσε στα 93 και η ροπή από τα 147 Nm στις 4.000 σ.α.λ. μειώθηκε στα 134 Nm, αλλά χαμηλότερα (3.000 σ.α.λ.). Ο ηλεκτροκινητήρας παραμένει στα 44 άλογα με 170 Nm, όπως και η μπαταρία υψηλής τάσης της 1,32 kWh. Συνδυαστικά πλέον το σύστημα αποδίδει 129 ίππους (από 141), με τη ροπή να παραμένει στα 265 Nm.
Στην πράξη, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και κινεί και από μόνος του το υβριδικό Kona στα σταμάτα-ξεκίνα ή όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι, όταν και σβήνει ο βενζινοκινητήρας. Όταν χρειαστεί μάλιστα έξτρα δύναμη, τα δύο μοτέρ δουλεύουν μαζί. Με τη σειρά του ο κινητήρας εσωτερικής καύσης «ανταποδίδει», φορτίζοντας την μπαταρία κατά τη λειτουργία του, ενώ φόρτιση γίνεται και όταν φρενάρεις ή σηκώνεις το πόδι από το γκάζι.
Σε κάθε περίπτωση και παρά τη μείωση της ισχύος, το υβριδικό Kona παραμένει σβέλτο στην καθημερινότητα με τις μετρήσεις μας για το προσπέρασμα με επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα να δείχνουν 6,1 και 7,6 δλ. αντίστοιχα (5,5 και 7,1 δλ. πριν). Η διαφορά είναι μεγαλύτερη στο 0-100 (10,8 από 10 δλ.), με την τελική να παραμένει στα 165 χλμ./ώρα.
Αυτό όμως που έχει σημασία σε ένα υβριδικό είναι η κατανάλωση και οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το υβριδικό Kona των 129 ίππων είναι ακόμη πιο λιτοδίαιτο: Η μέση τιμή από τα 6,3-6,5 λτ./100 χλμ. έπεσε στα 5,7-5,8 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη, όπου το υβριδικό σύστημα ρίχνει το βάρος στην ηλεκτροκίνηση, πέφτει κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ.. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του υβριδικού Kona παραμένει το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Μπορεί να μην έχει ακαριαία απόκριση στο πάτημα του γκαζιού ακόμα και στη λειτουργία Sport, όταν όμως επιταχύνεις δεν ακούς το χαρακτηριστικό βουητό των CVT κιβωτίων (συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης), που συνηθίζεται σε άλλες υβριδικές εφαρμογές. Υπάρχουν μάλιστα και paddles στο τιμόνι από τα οποία αλλάζεις σχέσεις αν έχεις επιλέξει το Sport πρόγραμμα λειτουργίας ή αυξομειώνεις την ένταση φόρτισης της μπαταρίας όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι με επιλεγμένο κάποιο άλλο πρόγραμμα.