Και diesel, και υβριδικό: Συνηθίζεται τα υβριδικά να συνδυάζουν τον ηλεκτροκινητήρα με κάποιον βενζινοκινητήρα. Εδώ όμως έχουμε μία από τις «εξαιρέσεις». Το ανανεωμένο Tucson που βλέπετε είναι diesel υβριδικό, που ακολουθεί τις τεχνολογίες SmartStream της Hyundai. Τι κερδίζεις με αυτόν το συνδυασμό;
Τιιι; Υβριδικό και diesel; Αυτή ήταν η πρώτη αντίδρασή μου όταν το Hyundai Tucson της δοκιμής πέρασε την πόρτα του γκαράζ. Βλέπετε, τα diesel υβριδικά δεν έχουν και πολύ πέραση στην αυτοκίνηση για δύο λόγους. Αφενός ένας πετρελαιοκινητήρας είναι ακριβότερος σε κόστος από ένα βενζινοκινητήρα, αφετέρου o diesel κινητήρας έχει ροπή από χαμηλά, περισσότερη μάλιστα από ένα αντίστοιχο υβριδικό σύνολο βενζίνης. Για αυτό και οι εταιρείες δεν τα προτιμούν.
Υπάρχουν όμως και οι εξαιρέσεις, τελικά, όπως το Hyundai Tucson 1,6 D 48V 136 PS 7-DCT της δοκιμής που υπάγεται στην ομπρέλα των τεχνολογιών SmartStream της Hyundai. Τι είναι αυτές; Περιληπτικά θα σας αναφέρουμε ότι πρόκειται για τεχνολογίες με στόχο τα μοντέλα της κορεατικής φίρμας να πληρούν τις προδιαγραφές Euro6d-Temp που μας χτυπούν ήδη την πόρτα και θα πρέπει να εφαρμοστούν από το Σεπτέμβριο του 2019… Έτσι λοιπόν, αυτές εφαρμόζονται σε όλη τη γκάμα των κινητήρων (βενζίνης και diesel) ενώ μια πτυχή τους είναι και υβριδική πετρελαιοκίνηση.
Από 26.190 ευρώ
Eπιτυχημένο μπορεί να χαρακτηρισθεί το οικονομικό πακέτο του Tucson της δοκιμής, αφού η τιμή του ανέρχεται στα 28.890 ευρώ για την έκδοση Exclusive, πάντα με το αυτόματο κιβώτιο. Με χειροκίνητο (υπάρχει και αυτή η επιλογή αντίθετα με τους «νόμους» των υβριδικών» η τιμή ξεκινάει από τις 26.190 ευρώ.