Σας κουράσαμε όμως, για αυτό πάμε κατευθείαν στο ζουμί, δηλαδή το τι υπάρχει κάτω από το καπό και πως λειτουργεί. Μετά θα πούμε και τα υπόλοιπα. Κάτω από το καπό λοιπόν βρίσκεται ένας 1.600άρης κινητήρας 136 ίππων με ροπή 320 Nm. Αυτός συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα που παίζει το ρόλο γεννήτριας-μίζας. Έτσι, όταν πατάς φρένο ή αφήνεις το γκάζι, ενέργεια αποθηκεύεται στο 48βολτο σύστημα και την μπαταρία των 9,7 Ah και 0,44 kWh, ενώ όταν πατάς γκάζι ο κινητήρας δίνει από 4 έως 12 kW και έως 55 Nm ροπής. Προς τι όμως όλα αυτά; Μα φυσικά για τη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων, η οποία σύμφωνα με την Hyundai είναι στο 7%.
Στην πράξη το εν λόγω σύστημα δεν έχει τη δυνατότητα να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το μοντέλο (σ.σ. αρκετά υβριδικά μπορούν να κινηθούν με τον ηλεκτροκινητήρα έστω και λίγα χιλιόμετρα ή με αρκετούς περιορισμούς), ενώ παρότι συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, δεν έχει λειτουργία coasting (αυτά ήταν τα σημαντικότερα μειονεκτήματα που βρήκαμε). Ωστόσο, στην… τελική επιτυγχάνει απόλυτα το ρόλο του. Είναι δηλαδή οικονομικό σε κατανάλωση (6,7 λτ./100 χλμ. μετρήσαμε εμείς) και γρήγορο. Για την ακρίβεια «γράψαμε» καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα από τον κατασκευαστή κατά 0,8 δλ., ενώ οι ρεπρίζ του Vbox (το όργανο μετρήσεών μας) είναι εξαιρετικές. ¶ρα το πακέτο μπορεί να κριθεί επιτυχημένο.