ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Καλό σε όλα το Tucson. Μιλάμε για τιμόνι, ανάρτηση και ποιότητα κύλισης.

Το εσωτερικό δεν έχει κάτι το WOW, είναι όμως καλό ποιοτικά και γεροδεμένο. Κανένα επίσης πρόβλημα δεν υπάρχει αναφορικά με την εργονομία.

Μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων είναι το ηλεκτρικό χειρόφρενο και το κουμπί για την επιλογή driving mode. Έχει μόνο Normal και Sport. Θα περιμέναμε και κάτι σε Eco.

Δεν θα μπορούσε να λείπει η μεγάλη οθόνη αφής από την κεντρική κονσόλα.

Ο χώρος αποσκευών είναι στα 459 λίτρα, καθώς η μπαταρία έχει κλέψει λίγο από αυτόν.

Μας άρεσε η μεγάλη πανοραμική οροφή (έξτρα εξοπλισμός).

Σχεδίαση, εσωτερικό & οδική συμπεριφορά

166.564 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2019)

Και αφού είπαμε τα σημαντικά, ας αναφερθούμε και στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του μοντέλου. Αρχικά, οι εξωτερικές αλλαγές το έχουν κάνει να φαίνεται πιο δυναμικό και εκλεπτυσμένο. Έπειτα, στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική για αυτά που δίνεις, από οθόνες κάθε άλλο, ενώ από πλευράς χώρων οι επιβάτες θα χωρέσουν άνετα. Τις αποσκευές θα πρέπει να στριμώξεις γιατί η μπαταρία έχει «φάει» χώρο και περιορίζει τον όγκο στα 459 λίτρα, αλλά ok, θα ζήσεις με αυτό.

Και τέλος, οδηγικά, το Tucson θα σε αφήσει απολύτως ικανοποιημένο μιας και το τιμόνι του είναι καλό σε πληροφόρηση, η ποιότητα κύλισης καλή και η ανάρτηση δεν «κοπανάει», ούτε πλέει. Λίγη συνήθεια όταν αφήνεις το γκάζι θέλει γιατί φρενάρει περισσότερο από όσο θέλεις ένεκα του ότι γίνεται ανάκτηση της κινητικής ενέργειας, αλλά επίσης δεν είναι κάτι που αποτελεί μείον.  Όσο τέλος για τον κινητήρα; Είπαμε, οικονομικός και σβέλτος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ford
FORD VS RENAULT