Η προσεγμένη απτή ποιότητα και η καλή, πολλαπλά ρυθμιζόμενη, θέση οδήγησης σε κερδίζουν με το καλημέρα, αλλά τα καλύτερα έρχονται μόλις κυλίσουν οι τροχοί. Το i30 δεν μπορεί να καυχηθεί για τα σπορτίφ του στοιχεία, ούτε για το πιο πειστικό τιμόνι της κατηγορίας, ωστόσο η ποιότητα κύλισής του είναι εξαιρετική και τιμά δεόντως την παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Οι κακοτεχνίες λειαίνονται σωστά, ο θόρυβος στην καμπίνα περιορισμένος (το ίδιο και ο αεροδυναμικός) και η ανάρτηση δεν θορυβεί. Παράλληλα, η ευκολία χειρισμού είναι χαρακτηριστική ακόμη και μέσα στην πόλη. Όταν η διαδρομή αποκτήσει περισσότερες στροφές, η κορυφαία diesel έκδοση του i30 συνεχίζει να εμφανίζει θετικά στοιχεία στη λογική της συγκρατημένης κλίσης. Παράλληλα, η υποστροφή έρχεται φυσιολογικά και δε ζορίζει παράλογα τα εμπρός ελαστικά, ενώ το πίσω άκρο διεκδικεί μερίδιο εμπλοκής στα δρώμενα, αν το επιδιώξει και ο οδηγός. Τα δε φρένα ικανοποιούν απόλυτα, τόσο σε αίσθηση όσο και σε –μετρημένη από εμάς- αποτελεσματικότητα.
Ακριβό ναι αλλά και ποιό δεν είναι? Τουλάχιστον με 22000 είναι καραφούλ από έξτρας. Το 308 για παράδειγμα βλέπω φτάνει στα 25000 περίπου με παρόμοιο εξοπλισμό. Ο διάκοσμος στις 2 άλλες εκδόσεις είναι σχετικά φτωχός το είδα στην έκθεση ενώ στην premium είναι σαφώς ομορφότερος στις φωτογραφίες γιατί ένας θεός ξέρει σε ποιά αντιπροσωπεία υπάρχει και μπορείς να το δεις από κοντα...
..και μενα μου αρεσει το φαστμπακ. και θα το αγοραζα..είναι το πιο ομορφο αμαξι σημερα στην προσιτη κατηγορια τιμής μαζι με το μάζντα 3 που όμως λειπει από την ελλαδα....όμως αν ειχε τιμες παραπλησιες με το απλό χατσ i30...Στην Αγγλια που ανακοινωθηκαν οι τιμες αρχιζει ..λιγο πανω από 20 χιλιαρικα..οποτε ..μαλλον είναι και για αυτο "είναι πολλα τα λεφτα Αρη"....Αν το φαστμπακ ειχε τι μες ιδιες με αυτό του i30..θα ξεπούλαγε.....
Eδώ οι τιμές: http://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2017/11/timokatalogos-hyundai-i30.pdf
Eπίσης να πω ότι το χρυσαφί χρώμα δεν ξέρω πως το αποκαλεί η Hyundai ακριβώς του πάει φοβερά.
Πολυ καλο αλλα περιμενουμε το ομορφοτερο Fastback!
Ακριβό ναι αλλά και ποιό δεν είναι? Τουλάχιστον με 22000 είναι καραφούλ από έξτρας. Το 308 για παράδειγμα βλέπω φτάνει στα 25000 περίπου με παρόμοιο εξοπλισμό. Ο διάκοσμος στις 2 άλλες εκδόσεις είναι σχετικά φτωχός το είδα στην έκθεση ενώ στην premium είναι σαφώς ομορφότερος στις φωτογραφίες γιατί ένας θεός ξέρει σε ποιά αντιπροσωπεία υπάρχει και μπορείς να το δεις από κοντα...
..και μενα μου αρεσει το φαστμπακ. και θα το αγοραζα..είναι το πιο ομορφο αμαξι σημερα στην προσιτη κατηγορια τιμής μαζι με το μάζντα 3 που όμως λειπει από την ελλαδα....όμως αν ειχε τιμες παραπλησιες με το απλό χατσ i30...Στην Αγγλια που ανακοινωθηκαν οι τιμες αρχιζει ..λιγο πανω από 20 χιλιαρικα..οποτε ..μαλλον είναι και για αυτο "είναι πολλα τα λεφτα Αρη"....Αν το φαστμπακ ειχε τι μες ιδιες με αυτό του i30..θα ξεπούλαγε.....
Eδώ οι τιμές: http://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2017/11/timokatalogos-hyundai-i30.pdf Eπίσης να πω ότι το χρυσαφί χρώμα δεν ξέρω πως το αποκαλεί η Hyundai ακριβώς του πάει φοβερά.
Kαλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο αλλά όχι και 22.000 ρε παιδιά. Με +500€ βρίσκεις τριπλάσιο αμάξι (έστω και από το κλεφτοgroup)
είναι πολλά τα λεφτα ...' Αρη....!