ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Jeep Avenger e-hybrid

 Σχολιάστε 
16.222 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2024)
Δοκιμή: Jeep Avenger e-hybrid
4 Φωτογραφίες »

- Ήπια υβριδικό σύστημα, που για λίγο πάει και ηλεκτρικά (με κινητήρα βενζίνης δλ. σβηστό)
- Καίει 30% λιγότερο μέσα στην πόλη σε σχέση με το χειροκίνητο Avenger των επίσης 100 ίππων
- Στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και έτσι προσπερνάει πιο γρήγορα από το χειροκίνητο
- Είναι 2.500 ακριβότερο από τις αντίστοιχες εκδόσεις εξοπλισμού του συμβατικού Αvenger

Ήπια υβριδικό σύστημα, που για λίγο πάει και ηλεκτρικά

Η γκάμα του Jeep Avenger συμπληρώθηκε με μια ήπια υβριδική έκδοση 100 ίππων, που χρησιμοποιεί το 48-βολτο σύστημα του ομίλου Stellantis (δες εδώ πως λειτουργεί). Αν και mild hybrid το Jeep Avenger μπορεί να κάνει ηλεκτρικές εκκινήσεις στα φανάρια και στην κίνηση, ενώ ακόμα και το παρκάρισμα μπορεί να γίνει χωρίς να δουλεύει ο κινητήρας βενζίνης.

Καίει λιγότερο 30% λιγότερο μέσα στην πόλη σε σχέση με το χειροκίνητο Avenger των επίσης 100 ίππων

Το όφελος στην κατανάλωση είναι αισθητό κυρίως στην αστική χρήση. Oι μετρήσεις μας έδειξαν πως το χειροκίνητο Avenger των 100 ίππων στην πόλη «καίει» 9,1 λτ./100 χλμ., ενώ το αυτόματο και ήπια υβριδικό της δοκιμής (επίσης με 100 άλογα) καταναλώνει 6,6 λτ./100 χλμ.. Oι μετρήσεις μέσης κατανάλωσης του ήπια υβριδικού Avenger, που περιλαμβάνουν όλες τις συνθήκες οδήγησης, έδειξαν μέση τιμή κατανάλωσης βενζίνης 7,1 λτ./100 χλμ., όταν για το χειροκίνητο είναι 7,7 λτ./100 χλμ.. Μεγάλη διαφορά!

Στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και έτσι προσπερνάει πιο γρήγορα από το χειροκίνητο Avenger

Δεύτερο σημαντικό όφελος του mild hybrid συστήματος είναι οι αισθητά βελτιωμένες επιδόσεις σε σχέση με το συμβατικό, χειροκίνητο Avenger των 100 ίππων. Ειδικά δε η διαδικασία της προσπέρασης (ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα) ολοκληρώνεται σε 6,3 δλ. (με kickdown ήτοι με το αυτόματο κατέβασμα μιας ή και περισσότερων σχέσεων στο απότομο πάτημα του γκαζιού) από 7,9 δλ. (με 4η σχέση).

Είναι 2.500 ακριβότερο από τις αντίστοιχες εκδόσεις εξοπλισμού του συμβατικού Αvenger

Το Jeep Avenger διατίθεται και με τον συμβατικό 1,2 turbo κινητήρα, που συνεργάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (διάβασε εδώ τη δοκιμή). Το ήπια υβριδικό είναι 2.500 ακριβότερο από το συμβατικό στις αντίστοιχες εκδόσεις εξοπλισμού. Στη βασική έκδοση Longitude κοστίζει 26.490 ευρώ και στην Αltitude, 28.490 ευρώ. Μόνο για το ήπια υβριδικό υπάρχει η κορυφαία Summit με 31.490 ευρώ. Το Avenger e-hybrid δεν πληρώνει ούτε τα λίγα 81 ευρώ για τέλη του συμβατικού.

Διαβάστε στις επόμενες σελίδες την αναλυτική δοκιμή του ήπια υβριδικού Jeep Avenger με τα 100 άλογα.

Διαβάστε στις επόμενες σελίδες την αναλυτική δοκιμή του ήπια υβριδικού Jeep Avenger με τα 100 άλογα.

Σελίδα 2Τιμές, εκδόσεις & εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Οικονομικότερο και πιο… αγχολυτικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ακόμα καλύτερο σε άσφαλτο και χώμα
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS