Υλοποιημένο αποκλειστικά από σκληρό πλαστικό, αλλά στιβαρό, καλοφινιρισμένο και μοντέρνο το ταμπλό του Jeep Avenger e-Hybrid, με στάνταρ κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων.
To Jeep Avenger αρχικά ήταν να λανσαριστεί μόνο ως αμιγώς ηλεκτρικό, ωστόσο στην πορεία προέκυψε η συμβατική έκδοση βενζίνης με τον γαλλικό 1,2 turbo, 3κύλινδρο κινητήρα των 100 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο. Σήμερα δοκιμάζουμε την ήπια υβριδική έκδοση με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, η οποία συμπληρώνει τη γκάμα του μοντέλου. Diesel μην περιμένετε…
Συνολικά υπάρχουν 34 λίτρα διαθέσιμα για την τοποθέτηση αντικειμένων στην καμπίνα, που φιλοξενεί αξιοπρεπώς 4 επιβάτες. Θα θέλαμε περισσότερο πλάτος, ο χώρος αποσκευών των 380 λτ. είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Επίσης, αλλαγές στην κομψή εμφάνιση του Jeep Avenger δεν υπάρχουν και μόνο αν παρατηρήσεις το πράσινο «e» στο πίσω μέρος θα καταλάβεις πως αυτό είναι το εξηλεκτρισμένο Avenger των 100 ίππων.
To Jeep Avenger e-Hybrid είναι διαθέσιμο από 26.490 ευρώ στην έκδοση Longitude, ήτοι 2.500 ευρώ πάνω από το αντίστοιχο χειροκίνητο Avenger. Στην εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού βρίσκουμε αυτόματο κλιματισμό, εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, αισθητήρες παρκαρίσματος, LED φανάρια, αισθητήρες φωτός και βροχής, cruise control, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment, οθόνη 7 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, 6 αερόσακους, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, καθώς και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού.
Ίδια διαφορά τιμής υπάρχει και στην έκδοση Altitude με το ήπια υβριδικό να έχει 28.490 ευρώ. Μόνο για το ήπια υβριδικό υπάρχει η κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Summit με 31.490 ευρώ. Το Avenger e-hybrid δεν πληρώνει ούτε τα λίγα 81 ευρώ για τέλη του συμβατικού. Πώς είναι όμως στην πράξη η ήπια υβριδική έκδοση του βενιαμίν της Jeep;
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Jeep Avenger e-hybrid |
Σελίδα 2 | Τιμές, εκδόσεις & εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Οικονομικότερο και πιο… αγχολυτικό |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ακόμα καλύτερο σε άσφαλτο και χώμα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |