Το εξηλεκτρισμένο Jeep Avenger ξεδιπλώνει ένα ευχάριστο και δυναμικό χαρακτήρα χάρη στις, ευχάριστα σφιχτούτσικες, αναρτήσεις του.
Το Jeep Avenger, που τα καταφέρνει εξαιρετικά στην κίνηση της πόλης χάρη στις περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις και στον μικρό κύκλο στροφής (10,5 μέτρα), τόνισε την ευελιξία του χάρη στο αυτόματο κιβώτιο, που λειτουργεί ως αγχολυτικό. Οι αλλαγές ταχυτήτων στο 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη γίνονται γρήγορα και χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς, ενώ το τιμόνι είναι όσο ελαφρύ χρειάζεται. Έξω από την πόλη το εξηλεκτρισμένο Jeep Avenger ξεδιπλώνει ένα πιο δυναμικό χαρακτήρα χάρη στις ευχάριστα σφιχτούτσικες αναρτήσεις του: Χωρίς να αμελούν την καλή απορρόφηση των κακοτεχνιών, συγκρατούν την κλίση και εξασφαλίζουν καλό κράτημα, στοιχεία που σε εμπνέουν να κινηθείς σβέλτα, με έξτρα «συμμάχους» το άμεσο σύστημα διεύθυνσης και τα δυνατά φρένα.
Στα θετικά του συνόλου είναι φυσικά η ευκολία και ο αγχολυτικός χαρακτήρας του αυτόματου κιβωτίου που απογειώνει την ευελιξία στην πόλη, αλλά και τονίζει τις επιδόσεις στο προσπέρασμα.
Σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου, το Avenger δεν είχε πρόβλημα να παραμένει ευθύβολο και σταθερό, αν και θα θέλαμε λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα.
Αφού μιλάμε για Jeep δε θα μπορούσαμε να μην ασχοληθούμε και με το… κυνήγι της περιπέτειας, έστω και της light. Όπως και οι άλλες εκδόσεις, έτσι και το Avenger e-hybrid έχει το σύστημα Selec-Terrain με λειτουργίες οδήγησης για κίνηση σε άμμο, λάσπη και χιόνι (Sand, Mud, Snow), μαζί με τις «κλασσικές» πλέον Eco, Normal και Sport. Ως εκ τούτου, η απόδοση του κινητήρα και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα διαμορφώνονται αναλόγως της ρύθμισης και των συνθηκών πρόσφυσης.
Χάρη σε αυτό, και με επιπλέον συμμάχους την αυξημένη για τα δεδομένα της κατηγορίας απόσταση από το έδαφος (200 χιλιοστά) και τους κοντούς προβόλους, το Jeep Avenger e-hybrid θα κινηθεί χωρίς ιδιαίτερο άγχος και πρόβλημα σε πατημένους χωματόδρομους και λογικές κακοτοπιές.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Jeep Avenger e-hybrid |
Σελίδα 2 | Τιμές, εκδόσεις & εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Οικονομικότερο και πιο… αγχολυτικό |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ακόμα καλύτερο σε άσφαλτο και χώμα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |