Το Ceed μπορεί να υπερηφανεύεται πως διαθέτει μια κορυφαία σε ποιότητα καμπίνα. Τα υλικά, μαλακά ως επί το πλείστον, ικανοποιούν πλήρως και τους πιο απαιτητικούς, τόσο σε αφή, όσο και επί της ουσίας, με τη συνολική συναρμογή του ταμπλό να σου δίνει την αίσθηση, πως θα παραμείνει εκεί, ακλόνητη και στιβαρή για πολλά χρόνια. Αν θέλαμε να βρούμε ελάττωμα στην καμπίνα του κορεάτικου μοντέλου, αυτό θα είναι ο συντηρητικός διάκοσμος, λόγω των σκούρων αποχρώσεων.
Οι επιβάτες ακόμα και 5 ενήλικες στον αριθμό θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις, μαζί με τις αποσκευές τους (395 λτ.), ενώ παράλληλα θα βολευτούν από τις αρκετές πρακτικές λύσεις που θα βρουν στο εσωτερικό του.
Ποιος θα το πιστευε; Απο τα κατω του μετροίου Sephia στις αρχες της δεκαετίας του '90, στα σημερινα ceed, στο πολυ έξυπνο "station wagon" proceed, και για αγορές πέρα του ατλαντικού, τον τετρακίνητο φονέα ....Kia Stinger GT 2 (ποιοτητα επιδόσεις και τιμή που κανει ευησυχασμενους Γερμανικους κολοσους να χλωμιάζουν)
Ενα μεγαλο μπραβο, καθοτι καθε ενα ceed που αγοράτεται ειναι καρφι σε golf, auris, 308, focus...
:)
Ασχετα με τις πωλήσεις που θα κα
Ποιος θα το πιστευε; Απο τα κατω του μετροίου Sephia στις αρχες της δεκαετίας του '90, στα σημερινα ceed, στο πολυ έξυπνο "station wagon" proceed, και για αγορές πέρα του ατλαντικού, τον τετρακίνητο φονέα ....Kia Stinger GT 2 (ποιοτητα επιδόσεις και τιμή που κανει ευησυχασμενους Γερμανικους κολοσους να χλωμιάζουν) Ενα μεγαλο μπραβο, καθοτι καθε ενα ceed που αγοράτεται ειναι καρφι σε golf, auris, 308, focus... :) Ασχετα με τις πωλήσεις που θα κα