ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο 1,0 T-GDI του Ceed αποδεικνύεται ικανότατος, με τους 120 ίππους του να «φαίνονται» σε κάθε πίεση του γκαζιού.

Κινητήρας: Με συνολικά θετικό πρόσημο

31.680 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2019)

Ο 1,0 T-GDI του Ceed αποδεικνύεται ικανότατος, με τους 120 ίππους του να «φαίνονται» σε κάθε πίεση του γκαζιού. Στην πράξη παρουσιάζει καλή απόκριση και ελαστικότητα από χαμηλά, με τα 175 Nm ροπής να είναι διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. μέχρι τις 4.000 σ.α.λ., Δεν ενθουσιάζει με τις επιδόσεις του, αλλά κινεί άνετα το 1.297 κιλών αμάξωμα και δεν να «κρεμάει» σε υψηλότερες στροφές. Η κατανάλωση του μετρήθηκε στα 7,8 λτ./100 χλμ, νούμερο που το λες πάντως λίγο τσιμπημένο. 

Ο τρόπος που απλώνεται η ισχύς του μοτέρ είναι αρκετά γραμμικός, με σχετικά πολιτισμένη λειτουργία, αν και κάποιες δονήσεις μεταφέρονται στην καμπίνα, που ωστόσο δεν ενοχλούν, απλά «θυμίζουν» την τρικύλινδρη φύση του. 

Τέλος, το 6τάχυτο κιβώτιο με τον εξαιρετικό σε αίσθηση επιλογέα, έχει σωστή κλιμάκωση. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON