Ο 1,0 T-GDI του Ceed αποδεικνύεται ικανότατος, με τους 120 ίππους του να «φαίνονται» σε κάθε πίεση του γκαζιού. Στην πράξη παρουσιάζει καλή απόκριση και ελαστικότητα από χαμηλά, με τα 175 Nm ροπής να είναι διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. μέχρι τις 4.000 σ.α.λ., Δεν ενθουσιάζει με τις επιδόσεις του, αλλά κινεί άνετα το 1.297 κιλών αμάξωμα και δεν να «κρεμάει» σε υψηλότερες στροφές. Η κατανάλωση του μετρήθηκε στα 7,8 λτ./100 χλμ, νούμερο που το λες πάντως λίγο τσιμπημένο.
Ο τρόπος που απλώνεται η ισχύς του μοτέρ είναι αρκετά γραμμικός, με σχετικά πολιτισμένη λειτουργία, αν και κάποιες δονήσεις μεταφέρονται στην καμπίνα, που ωστόσο δεν ενοχλούν, απλά «θυμίζουν» την τρικύλινδρη φύση του.
Τέλος, το 6τάχυτο κιβώτιο με τον εξαιρετικό σε αίσθηση επιλογέα, έχει σωστή κλιμάκωση.
Ποιος θα το πιστευε; Απο τα κατω του μετροίου Sephia στις αρχες της δεκαετίας του '90, στα σημερινα ceed, στο πολυ έξυπνο "station wagon" proceed, και για αγορές πέρα του ατλαντικού, τον τετρακίνητο φονέα ....Kia Stinger GT 2 (ποιοτητα επιδόσεις και τιμή που κανει ευησυχασμενους Γερμανικους κολοσους να χλωμιάζουν)
Ενα μεγαλο μπραβο, καθοτι καθε ενα ceed που αγοράτεται ειναι καρφι σε golf, auris, 308, focus...
:)
Ασχετα με τις πωλήσεις που θα κα
Ποιος θα το πιστευε; Απο τα κατω του μετροίου Sephia στις αρχες της δεκαετίας του '90, στα σημερινα ceed, στο πολυ έξυπνο "station wagon" proceed, και για αγορές πέρα του ατλαντικού, τον τετρακίνητο φονέα ....Kia Stinger GT 2 (ποιοτητα επιδόσεις και τιμή που κανει ευησυχασμενους Γερμανικους κολοσους να χλωμιάζουν) Ενα μεγαλο μπραβο, καθοτι καθε ενα ceed που αγοράτεται ειναι καρφι σε golf, auris, 308, focus... :) Ασχετα με τις πωλήσεις που θα κα