Στο δρόμο: Ξεχωρίζει η ποιότητα κύλισης και ο δυναμισμός
31.681 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2019)
Το Ceed με όπλο του τη νέα πλατφόρμα K2 και την στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων θα αφήσει με πολύ θετικές εντυπώσεις τον οδηγό. Ο τρόπος που «πατάει» στο δρόμο βγάζει «αρχοντιά», κυλώντας με ευχάριστη αίσθηση και με αποτελεσματικά «φίλτρα» απέναντι στους κακότεχνους ελληνικούς δρόμους, καθιστώντας ξεκούραστες τις διαδρομές σας. Σε αυτό βεβαίως βοηθάει και η ηχομόνωση της καμπίνας, όπως και η θέση οδήγησης που στηρίζει σωστά το σώμα.
Όσο άνετο και ήρεμο είναι στον ανοιχτό δρόμο το Ceed, έτσι απλά μετατρέπεται σε ένα μικρό «αγρίμι» σε μια διαδρομή με στροφές, εφόσον το ζητήσετε. Ο έλεγχος του αμαξώματος είναι ιδανικός, η κλίση σχεδόν ανύπαρκτη και η πρόσφυση διατηρείται ακόμα και σε έντονη πίεση, με την επικοινωνία οδηγού-τροχών να είναι άριστη χάρη στο σύστημα διεύθυνσης και τα καλά φρένα να ενισχύουν το αίσθημα της ασφάλειας. Είναι ευχάριστο και fun, χωρίς όμως να απειλεί την πρωτοκαθεδρία του Focus σε αυτόν τον τομέα.
Ποιος θα το πιστευε; Απο τα κατω του μετροίου Sephia στις αρχες της δεκαετίας του '90, στα σημερινα ceed, στο πολυ έξυπνο "station wagon" proceed, και για αγορές πέρα του ατλαντικού, τον τετρακίνητο φονέα ....Kia Stinger GT 2 (ποιοτητα επιδόσεις και τιμή που κανει ευησυχασμενους Γερμανικους κολοσους να χλωμιάζουν)
Ενα μεγαλο μπραβο, καθοτι καθε ενα ceed που αγοράτεται ειναι καρφι σε golf, auris, 308, focus...
:)
Ασχετα με τις πωλήσεις που θα κα
Ποιος θα το πιστευε; Απο τα κατω του μετροίου Sephia στις αρχες της δεκαετίας του '90, στα σημερινα ceed, στο πολυ έξυπνο "station wagon" proceed, και για αγορές πέρα του ατλαντικού, τον τετρακίνητο φονέα ....Kia Stinger GT 2 (ποιοτητα επιδόσεις και τιμή που κανει ευησυχασμενους Γερμανικους κολοσους να χλωμιάζουν) Ενα μεγαλο μπραβο, καθοτι καθε ενα ceed που αγοράτεται ειναι καρφι σε golf, auris, 308, focus... :) Ασχετα με τις πωλήσεις που θα κα