Ο κινητήρας του Kia Soul έχει χωρητικότα 1,6 λτ. και αποδίδει 136 ίππους ενώ στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο αποδίδει μεν μικρότερη ροπή (260 Nm έναντι 300 Νm της έκδοσης με το 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη), αλλά εκείνη παραμένει σταθερή για μεγαλύτερο εύρος στροφών (έως τις 3.000 σ.α.λ.). Στην πράξη το μοτέρ αυτό ικανοποιεί με την άμεση απόκριση και την πολιτισμένη του λειτουργία, ενώ το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει αραιή κλιμάκωση κάτι που σε συνδυασμό με το αυξημένο βάρους της κατασκευής έχουν ως αποτέλεσμα να «κρύβουν» και σε αυτή την έκδοση τους 136 ίππους του κινητήρα. Οι επιδόσεις παραμένουν πάντως καλές, με την κατανάλωση να είναι ελαφρώς μειωμένη σε σχέση πάντα με την έκδοση με το 7-DCT κιβώτιο.
Πλέον οι κινητήρες βενζίνης έχουν πάρει προβάδισμα ακόμη και 1500 κιβυκών που καίνε τό ίδιο Με τους ντίζελ, προτείνω στον κόσμο 1000 έως 1200 και με τούρμπο θά καίνε και ένα λίτρο λιγότερο ή το ίδιο με άλλα οχήματα κατηγορίας και θα είναι ποιο κερδισμένοι γενικά.
Σωστά..με 20 χιλιάρικα παίρνεις κάτι καλύτερο....και "αξιόπιστο"....
Μονο κάποιος τρελός θα δώσει 20 χιλιάρικα για να πάρει κορεατικο. Οριακα πολλα και για ιαπωνικό είναι αυτά.
Πλέον οι κινητήρες βενζίνης έχουν πάρει προβάδισμα ακόμη και 1500 κιβυκών που καίνε τό ίδιο Με τους ντίζελ, προτείνω στον κόσμο 1000 έως 1200 και με τούρμπο θά καίνε και ένα λίτρο λιγότερο ή το ίδιο με άλλα οχήματα κατηγορίας και θα είναι ποιο κερδισμένοι γενικά.