Το Kia Soul βασίζεται εν πολλοίς στο Cee`d και είναι οδηγικά εστιασμένο αποκλειστικά στην ευκολία του κατά την οδήγηση και την κάλυψη των αναγκών μιας οικογένειας.
Στον αυτοκινητόδρομο το ανανεωμένο Soul εμφανίζει αρκετά ευχάριστο χαρακτήρα με καλή ποιότητα κύλισης.
Στο δρόμο: Ανετο και σχετικά σβέλτο
21.004 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2018)
Το Kia Soul παραμένει και στην χειροκίνητη έκδοσή του ένα ιδιαίτερα άνετο αυτοκίνητο, με την μαλακή του ανάρτηση να απορροφά υποδειγματικά τις όποιες ανωμαλίες. Σε αυτή την έκδοση ωστόσο καθίσταται και πιο ευχάριστο οδηγικά αφού επιδεικνύει καλύτερη αμεσότητα στην πίεση του γκαζιού, κάτι που εκτιμάται κυρίως κατά την σβέλτη του κίνηση σε δρόμο με στροφές που αποδεικνύεται πιο ρυθμίσιμο. Σε κάθε περίπτωση οι αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος και η ελλιπής αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός, θυμίζουν πως το βασικό πεδίο δράσης του είναι ο αυτοκινητόδρομος, εκεί όπου έχει πολύ ευχάριστη εικόνα.
Πλέον οι κινητήρες βενζίνης έχουν πάρει προβάδισμα ακόμη και 1500 κιβυκών που καίνε τό ίδιο Με τους ντίζελ, προτείνω στον κόσμο 1000 έως 1200 και με τούρμπο θά καίνε και ένα λίτρο λιγότερο ή το ίδιο με άλλα οχήματα κατηγορίας και θα είναι ποιο κερδισμένοι γενικά.
Σωστά..με 20 χιλιάρικα παίρνεις κάτι καλύτερο....και "αξιόπιστο"....
Μονο κάποιος τρελός θα δώσει 20 χιλιάρικα για να πάρει κορεατικο. Οριακα πολλα και για ιαπωνικό είναι αυτά.
Πλέον οι κινητήρες βενζίνης έχουν πάρει προβάδισμα ακόμη και 1500 κιβυκών που καίνε τό ίδιο Με τους ντίζελ, προτείνω στον κόσμο 1000 έως 1200 και με τούρμπο θά καίνε και ένα λίτρο λιγότερο ή το ίδιο με άλλα οχήματα κατηγορίας και θα είναι ποιο κερδισμένοι γενικά.