Η χειροκίνητη έκδοση του Kia Soul δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την αντίστοιχη έκδοση με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, διατηρώντας την ξεχωριστή και έντονη προσωπικότητά του.
What is new
- 1,6 λτ. diesel με 136 PS
- Καίει 7,0 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 19.490 ευρώ
Το Kia Soul στην δεύτερη και ανανεωμένη γενιά είναι ένα ξεχωριστό σε όλα του crossover με έντονη προσωπικότητα και ισχυρούς κινητήρες. Έχοντας δοκιμάσει πρόσφατα την έκδοση diesel με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7-DCT), ήρθε η ώρα να το δούμε και στην «βασική» του έκδοση με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο το οποίο διατηρεί τα κύρια χαρακτηριστικά του όπως η όμορφη εμφάνιση, οι πλούσιοι χώροι το καλό επίπεδο ποιότητας, ενώ δεν υπολείπεται σε επιδόσεις. Η τιμή του και εδώ παραμένει σχετικά αλμυρή με κόστος 19.490 ευρώ, όμως προσφέρεται σε ένα επίπεδο εξοπλισμού (premium) το οποίο είναι ιδιαίτερα πλούσιο.
Πλέον οι κινητήρες βενζίνης έχουν πάρει προβάδισμα ακόμη και 1500 κιβυκών που καίνε τό ίδιο Με τους ντίζελ, προτείνω στον κόσμο 1000 έως 1200 και με τούρμπο θά καίνε και ένα λίτρο λιγότερο ή το ίδιο με άλλα οχήματα κατηγορίας και θα είναι ποιο κερδισμένοι γενικά.
Σωστά..με 20 χιλιάρικα παίρνεις κάτι καλύτερο....και "αξιόπιστο"....
Μονο κάποιος τρελός θα δώσει 20 χιλιάρικα για να πάρει κορεατικο. Οριακα πολλα και για ιαπωνικό είναι αυτά.
Πλέον οι κινητήρες βενζίνης έχουν πάρει προβάδισμα ακόμη και 1500 κιβυκών που καίνε τό ίδιο Με τους ντίζελ, προτείνω στον κόσμο 1000 έως 1200 και με τούρμπο θά καίνε και ένα λίτρο λιγότερο ή το ίδιο με άλλα οχήματα κατηγορίας και θα είναι ποιο κερδισμένοι γενικά.