Με τον ισχυρό 1,7λίτρων πετρελαιοκινητήρα, το νέο SUV της KIA είναι πραγματικός «χιλιομετροφάγος». Δείτε τώρα, τιμή, πραγματική κατανάλωση, πως τα πάει σε off-road διαδρομές και γιατί η αυτόματη έκδοση είναι καλύτερη από την χειροκίνητη.
Αν μη τι άλλο, το Sportage είναι το μοντέλο, που καθιέρωσε και έκανε ευρέως γνωστή την Kia στη χώρα μας. Σήμερα το κορεάτικο SUV βρίσκεται αισίως στην 4η και καλύτερη -όπως διαπιστώσαμε στη δοκιμή της χειροκίνητης 1,7 diesel έκδοσης στο τεύχος 51/2016- γενιά του. Επανερχόμαστε με την αυτόματη έκδοση της πετρελαιοκίνητης έκδοσης, που εκτός από το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κρύβει ακόμη ένα δώρο: Ο κινητήρας αποδίδει 141 άλογα! Μιλάμε δηλαδή για ένα SUV πραγματικό χιλιομετροφάγο, με πολύ δύναμη κάτω από το καπό του, ιδανικό για πολλά χιλιόμετρα ετησίως.
Από 27.990 ευρώ
Τίποτα δεν αλλάζει φυσικά στην επιβλητική εικόνα του Sportage, όταν το κιβώτιο είναι αυτόματο. Έτσι το μήκους 4.480 χλστ. κορεάτικο SUV ξεχωρίζει από την χαρακτηριστική «μύτη τίγρης» μάσκα της KIA, προϊόν έμπvευσης του Πίτερ Σρέιερ του σχεδιαστή του πρώτου Audi TT. Τα νεύρα στο καπό και τα εντυπωσιακά φώτα κάνουν το Sportage να δείχνει ιδιαίτερα δυναμικό θυμίζοντας και ολίγο… Porsche Cayenne. Ευτυχώς το τίμημα δεν είναι ανάλογο, χωρίς όμως να είναι και… σούπερ ευκαιρία. Η βασική έκδοση LX Upgrade ξεκινάει από τα 27.990 ευρώ, ενώ η πλουσιότερη EX με αναδιπλούμενους καθρέπτες, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, ένδειξη ορίων ταχύτητας, δερμάτινες επενδύσεις καθισμάτων και ελαστικά 225/60 R17 (αντί 215/70 R16) κοστίζει 31.300 ευρώ. Η κορυφαία έκδοση GT Line με Smart Key και κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, μεγαλύτερης διαμέτρου οθόνη TFT 4,3 ιντσών, δερμάτινο σαλόνι, ελαστικά 245/45 R19 και πίσω φώτα LED κοστίζει 32.300 ευρώ.
Wknight ετσι κανουν ολα τα περιοδικα αυτοκινητου και τα αντιστοιχου ενδιαφεροντος καναλια στο Youtube. Βλεπεις θετικες επικεφαλιδες και στην αναλυση υπαρχουν σποντες για ευνοητους λογους...
" Ευτυχώς το τίμημα δεν είναι ανάλογο, χωρίς όμως να είναι και… σούπερ ευκαιρία - χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά πάντως κινώντας ικανοποιητικά το Sportage - Oι εναλλαγές ταχυτήτων μπορεί να μην έχουν την ταχύτητα ενός DSG - με ελάχιστο πατινάρισμα στις ανηφόρες - μέσης κατανάλωσης, που υπόσχεται η Kia, είναι φρούδες ελπίδες - σε κρυφά σημεία έχουν γίνει μικρές εκπτώσεις. - από πλευράς εργονομίας δεν θα βρεις κάποιο σοβαρό φάουλ -"
Το θάψατε το αυτοκινητάκι....
Πολύ καλές εντυπώσεις από το Kia.Αρχικά έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και νιώθεις ότι είσαι σε ένα καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο.Έχει τρομερή ηχομόνωση και ταξιδέυει πολύ άνετα.Δύο μειονεκτήματα μόνο έχει.Το πρώτο ότι έχει περισσότερη ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους από ότι θα περίμενες και το 2ο ότι όντως το κιβώτιο θα έπρεπε να ήταν πιο καλό ειδικά στα κατεβάσματα.Κατά τα άλλα μια αξιοπρόσεκτη επιλογή και με τεράστιους χώρους.
Wknight ετσι κανουν ολα τα περιοδικα αυτοκινητου και τα αντιστοιχου ενδιαφεροντος καναλια στο Youtube. Βλεπεις θετικες επικεφαλιδες και στην αναλυση υπαρχουν σποντες για ευνοητους λογους...
" Ευτυχώς το τίμημα δεν είναι ανάλογο, χωρίς όμως να είναι και… σούπερ ευκαιρία - χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά πάντως κινώντας ικανοποιητικά το Sportage - Oι εναλλαγές ταχυτήτων μπορεί να μην έχουν την ταχύτητα ενός DSG - με ελάχιστο πατινάρισμα στις ανηφόρες - μέσης κατανάλωσης, που υπόσχεται η Kia, είναι φρούδες ελπίδες - σε κρυφά σημεία έχουν γίνει μικρές εκπτώσεις. - από πλευράς εργονομίας δεν θα βρεις κάποιο σοβαρό φάουλ -" Το θάψατε το αυτοκινητάκι....
Πολύ καλές εντυπώσεις από το Kia.Αρχικά έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και νιώθεις ότι είσαι σε ένα καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο.Έχει τρομερή ηχομόνωση και ταξιδέυει πολύ άνετα.Δύο μειονεκτήματα μόνο έχει.Το πρώτο ότι έχει περισσότερη ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους από ότι θα περίμενες και το 2ο ότι όντως το κιβώτιο θα έπρεπε να ήταν πιο καλό ειδικά στα κατεβάσματα.Κατά τα άλλα μια αξιοπρόσεκτη επιλογή και με τεράστιους χώρους.