
Νέες ρυθμίσεις στον θερμικό κινητήρα «έριξαν» κατά 20 άλογα τη συνολική απόδοση (210 πλέον) για καλύτερη κατανάλωση.
Είναι 1.000 ευρώ φθηνότερο και έχει καλύτερο στάνταρ εξοπλισμό.
Με αυτόματο κιβώτιο που δεν κάνει θόρυβο στο full γκάζι.
Με κορυφαίο χώρο αποσκευών και κορυφαίο after sales.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Νέες ρυθμίσεις στον θερμικό κινητήρα «έριξαν» κατά 20 άλογα τη συνολική απόδοση (210 πλέον)
Η μείωση της ιπποδύναμης του 1,6 T-GDI βενζινοκινητήρα από τα 180 στα 160 άλογα «έριξε» την απόδοση του υβριδικού Kia Sportage στα 210 από τα 230 άλογα. Οι μετρήσεις μας «έδειξαν» πάντως πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 8,5 δλ., ενώ τα 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 4,6 και 5,6 δλ.), χωρίς μάλιστα να ξεφεύγει η κατανάλωση: Η μέση τιμή της ήταν γύρω από τα 8,0 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη και με το Eco πρόγραμμα λειτουργίας τα 6,7 λτ./100 χλμ. είναι μια τιμή που κοντράρει ακόμα και δικίνητα μικρά SUV.
Είναι φθηνότερο και έχει καλύτερο στάνταρ εξοπλισμό
Η εξοπλιστική αναβάθμιση του Kia Sportage Hybrid (μεγαλύτερη οθόνη με πλοήγηση και σύστημα τηλεματικής Kia Connect, καθώς και κάλυψη των νέων προδιαγραφών ασφαλείας GSR II) συνδυάζεται με μείωση της τιμής. Η βασική έκδοση (Titanium στην περίπτωση του υβριδικού) κοστίζει 37.990 ευρώ, με την τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής να είναι 2.500 ευρώ ακριβότερη (40.490 ευρώ) πάντα στο επίπεδο εξοπλισμού Titanium.

Tο τετρακίνητο υβριδικό Sportage παραμένει πεισματικά ουδέτερο ακόμα και στην έντονη πίεση σε ένα δρόμο με στροφές.
Με αυτόματο κιβώτιο που δεν κάνει θόρυβο στο full γκάζι
Τα συνήθη υβριδικά συστήματα με τύπου CVT κιβώτιο στην full επιτάχυνση παράγουν ένα χαρακτηριστικό βουητό. Η υβριδική έκδοση του Kia Sportage όμως χρησιμοποιεί κανονικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις. Πρόκειται για εξαιρετικό συνδυασμό που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους δύο κινητήρες, χωρίς να ενοχλεί ηχητικά στο βαθύ πάτημα του γκαζιού.
Με κορυφαίο χώρο αποσκευών και πάντα με 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση
Σε αντίθεση με τον κανόνα που θέλει τα full υβριδικά να έχουν μικρότερο χώρο αποσκευών από τα συμβατικά, το Kia Sportage έχει μεγαλύτερο: Με 587 λίτρα είναι 15 παραπάνω από τις εκδόσεις με ήπια υβριδικό σύστημα και είναι μέσα στο top 3 της κατηγορίας πίσω από Hyundai Tucson (616 λτ.) και CUPRA Terramar (602 λτ.). Φυσικά και το υβριδικό Kia Sportage προσφέρεται με την 7-ετή εργοστασιακή εγγύηση που απογειώνει την σιγουριά του after sales.
Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του τετρακίνητου Kia Sportage Hybrid με τα 210 άλογα
Σελίδα 2 | Εσωτερικό, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Επιταχύνει δυναμικά χωρίς βουητό και στην πόλη καίει σαν… κανονικό μικρό SUV |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ποιοτική κύλιση, πειστικό στρίψιμο και φρενάρισμα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |