Στις εκτός δρόμου περιηγήσεις κύριο όπλο δεν είναι τόσο τα 170 χλστ. από το έδαφος, όσο η αυτόματη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση. Μάλιστα για ζόρικες καταστάσεις υπάρχουν έξτρα προγράμματα λειτουργίας, αλλά και «κλείδωμά» της.
Αλλαγές στο σετάρισμα δεν υπάρχουν, ενώ χαρακτηριστικά όπως η σωστή θέση οδήγησης, η πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, ο συγκρατημένος κύκλος στροφής και ο αρκετά ευχάριστος οδηγικός χαρακτήρας συνεχίζουν να συνοδεύουν την υβριδική έκδοση των 210 ίππων. Η τετρακίνηση ενισχύει φυσικά το καλοστημένο σύνολο απογειώνοντας τα επίπεδα πρόσφυσης ακόμα και σε δύσκολες καιρικές ή εδαφικές συνθήκες. Χωρίς ταλαντώσεις, με ακριβές πλην σχετικά ελαφρύ τιμόνι και ένα πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, το τετρακίνητο υβριδικό Sportage παραμένει πεισματικά ουδέτερο ακόμα και στην έντονη πίεση σε ένα δρόμο με στροφές. Με αρωγό τα δυνατά και ανθεκτικά φρένα μπορείς να κρατήσεις υψηλή μέση ωριαία χωρίς έντονο αεροδυναμικό θόρυβο στο ταξίδι και χωρίς να χάνεται η ισορροπία και η ομοιογένεια στις στροφές.
Στα θετικά του υβριδικού Kia Sportage, η ποιότητα κύλισης και η λειτουργία της ανάρτησης, που σε συνδυασμό με τους τροχούς των 18 ιντσών και τα ελαστικά με το λογικό προφίλ (55) υποδέχονται ευγενικά και αρκετά αθόρυβα τις κακοτεχνίες που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν.
Στα θετικά η ποιότητα κύλισης και η λειτουργία της ανάρτησης, που σε συνδυασμό με τους τροχούς των 18 ιντσών και τα ελαστικά με το λογικό προφίλ (55) υποδέχονται ευγενικά και αρκετά αθόρυβα τις κακοτεχνίες που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν.
Στις εκτός δρόμου περιηγήσεις κύριο όπλο δεν είναι τόσο τα 170 χλστ. από το έδαφος, όσο η αυτόματη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση. Μάλιστα για ζόρικες καταστάσεις υπάρχουν έξτρα προγράμματα λειτουργίας, αλλά και «κλείδωμά» της. Δε θα πρέπει πάντως να παραβλέψει κάποιος πως τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι αμιγώς ασφάλτινα. Στα εφόδια του Sportage περιλαμβάνεται και η υποβοήθηση για τις καταβάσεις (Hill Descent), ωστόσο θα θέλαμε την ύπαρξη εφεδρικού τροχού, έστω ανάγκης και όχι κιτ επισκευής με αφρό που δεν κάνει τίποτα σε ένα σκίσιμο από μια πέτρα ή μια μεγάλη λακκούβα στην άσφαλτο.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: 4κίνητο υβριδικό Κia Sportage με 210 PS |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Επιταχύνει δυναμικά χωρίς βουητό και στην πόλη καίει σαν… κανονικό μικρό SUV |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ποιοτική κύλιση, πειστικό στρίψιμο και φρενάρισμα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |