ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κατανάλωση: Επιταχύνει δυναμικά χωρίς βουητό και στην πόλη καίει σαν… κανονικό μικρό SUV

 Σχολιάστε 
11.926 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2025)
Παρά την μείωση της συνδυαστικής απόδοσης του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος από 230 στα 210 άλογα, οι επιδόσεις του Kia Sportage είναι δυναμικές, χωρίς να ξεφεύγει η κατανάλωση: 8 λτ./100 χλμ.

Παρά την μείωση της συνδυαστικής απόδοσης του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος από 230 στα 210 άλογα, οι επιδόσεις του Kia Sportage είναι δυναμικές, χωρίς να ξεφεύγει η κατανάλωση: 8 λτ./100 χλμ. σε μικτές συνθήκες ή τα 6,7 λτ./100 χλμ. σε αστικές είναι πολύ καλές τιμές για ένα οικογενειακό τετρακίνητο SUV.

Το υβριδικό Kia Sportage απέδιδε συνδυαστικά 230 άλογα, ωστόσο η μείωση της ιπποδύναμης του turbo 1,6 T-GDI βενζινοκινητήρα από τα 180 στα 160 άλογα (όπως και στην αντίστοιχη ήπια υβριδική εκδοχή του Sportage) «έριξε» την απόδοση του συνόλου στα 210 άλογα. Ο ηλεκτροκινητήρας των 60 ίππων και των 264 Nm παραμένει ως είχε παίρνοντας πάντα ρεύμα από την μικρή μπαταρία της 1,49 kWh.


Το υβριδικό Kia Sportage των 230 ίππων δεν μας είχε παραχωρηθεί για δοκιμή για να υπάρχει σύγκριση, ωστόσο οι μετρήσεις του μοντέλου που αγοράζει κανείς σήμερα είναι γαργαλιστικές: 0-100 σε 8,5 δλ., ενώ τα 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 4,6 και 5,6 δλ. αντίστοιχα χάρη στο άμεσο κατέβασμα 2 ή και παραπάνω σχέσεων από το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη όταν πατάς τέρμα το γκάζι. Ειδικά με το Sport πρόγραμμα λειτουργίας η επιτάχυνση είναι αισθητή ωστόσο το καλύτερο είναι πως δεν υπάρχει το βουητό που παράγουν τα συνήθη υβριδικά συστήματα με τύπου CVT κιβώτιο. Εδώ υπάρχει κανονικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις, ένας εξαιρετικός συνδυασμός που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους δύο κινητήρες, χωρίς να ενοχλεί ηχητικά (πέρα από το «γρέζι» του κινητήρα ψηλά) στο βαθύ πάτημα του γκαζιού.

Κατά τα άλλα, αμιγώς ηλεκτρικά θα πας για μικρή απόσταση, ωστόσο όταν αφήνεις το γκάζι τα ηνία παίρνει ο ηλεκτροκινητήρας (οι εναλλαγές στο τρόπο λειτουργίας είναι αδύνατο να εντοπιστούν, τόσο ομαλή είναι η διαδικασία) κάτι που βοηθά πολύ στην κατανάλωση. Η μέση τιμή της στη διάρκεια της δοκιμής του 4Χ4 μοντέλου ήταν γύρω από τα 8,5 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη και με το Eco πρόγραμμα λειτουργίας τα 6,7 λτ./100 χλμ. είναι μια τιμή που κοντράρει ακόμα και δικίνητα μικρά SUV με συμβατικό κινητήρα.

Σελίδα 1Δοκιμή: 4κίνητο υβριδικό Κia Sportage με 210 PS
Σελίδα 2Εσωτερικό, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Επιταχύνει δυναμικά χωρίς βουητό και στην πόλη καίει σαν… κανονικό μικρό SUV
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ποιοτική κύλιση, πειστικό στρίψιμο και φρενάρισμα
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Hyundai
Autotriti.gr