Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Κατανάλωση: Σβέλτες επιδόσεις, λογική κατανάλωση

1.020 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2024)
Ο 1,6 turbo βενζινοκινητήρας των 160 ίππων αντικατέστησε αυτόν με τους τους 150 και τους 180 ίππους και κινεί με άνεση το Sportage. Το ηλεκτρομοτέρ να βοηθά στις χαμηλές στροφές χαρίζοντας γερό τράβηγ

Ο 1,6 turbo βενζινοκινητήρας των 160 ίππων αντικατέστησε αυτόν με τους τους 150 και τους 180 ίππους και κινεί με άνεση το Sportage. Το ηλεκτρομοτέρ να βοηθά στις χαμηλές στροφές χαρίζοντας γερό τράβηγμα και γραμμικό «άπλωμα» της δύναμης.

Πλέον ο 1,6 λτ.τούρμπο βενζινοκινητήρας δεν προσφέρει επιλογή 150 ή 180 ίππων όντας διαθέσιμος μόνο με 160 ίππους. Συνεχίζει πάντως να συνδυάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 βόλτ, με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 17 ίππων. Στην πράξη το σύνολο κινεί με άνεση το Sportage, με το ηλεκτρομοτέρ να βοηθά στις χαμηλές στροφές χαρίζοντας γερό τράβηγμα και γραμμικό «άπλωμα» της δύναμης, στοιχεία που φάνηκαν και στις μετρήσεις μας: 0-100 σε 9,2 δλ., 60-100 σε 4,9 δλ. και 80-120 σε 6,3 δλ.. Σύγκριση με το προηγούμενο Sportage των 150 ίππων δεν μπορεί να γίνει μιας και το τότε μοντέλο δοκιμής ήταν χειροκίνητο, ωστόσο απέναντι στο 180άρι οι διαφορές είναι κολακευτικές για το 160άρι Sportage (0-100 σε 8,8 δλ., 60-100 σε 4,6 και και 80-120 σε 6,0 δλ. για το 180άρι). Μάλιστα το αυτόματο 160άρι Sportage καίει 8,8 λτ./100 χλμ., όταν το 180άρι ήθελε 9,3 λτ./100 χλμ..


Ο οδηγός συνεχίζει να έχει στη διάθεσή του τρία διαφορετικά οδηγικά προφίλ, τα οποία διαμορφώνουν ανάλογα την απόκριση του γκαζιού και τη λειτουργία του κιβωτίου (με paddles πίσω από το τιμόνι), το οποίο πραγματοποιεί ομαλές αλλαγές, αν και θα το θέλαμε λίγο πιο άμεσο, τουλάχιστον στο σπορ προφίλ.

Ευπρόσδεκτη η λειτουργία Sailing έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα ECO, όπου σε συνθήκες Cruising (όταν το αυτοκίνητο ρολάρει χωρίς ο οδηγός να πιέζει το γκάζι), ο βενζινοκινητήρας σβήνει και το αυτοκίνητο ρολάρει ελεύθερα. Έτσι μπορείς να ταξιδεύεις για παράδειγμα στην εθνική με ταχύτητες έως 125 χλμ./ώρα χωρίς απώλειες στην κινητική ενέργεια, ενώ αν χρειαστεί να πατήσεις γκάζι, ο ηλεκτροκινητήρας θέτει ξανά τον κινητήρα σε λειτουργία χωρίς να γίνεται αυτό αντιληπτό.

Σελίδα 1Δοκιμή: Αναβαθμισμένο Κia Sportage | Mild hybrid & αυτόματο με 160 PS
Σελίδα 2Μόνο με 160 άλογα, καλύτερο εξοπλισμό, αλλά 1.300 ευρώ πάνω στη βασική
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Σβέλτες επιδόσεις, λογική κατανάλωση
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Κυλάει ήσυχα και ποιοτικά, στρίβει & φρενάρει πειστικά
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
KIA
SEAT XENOIASTOI