Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: Κυλάει ήσυχα και ποιοτικά, στρίβει & φρενάρει πειστικά

1.016 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2024)
Ευπρόσδεκτη η λειτουργία Sailing έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα ECO, όπου σε συνθήκες Cruising (όταν το αυτοκίνητο ρολάρει χωρίς ο οδηγός να πιέζει το γκάζι), ο βενζινοκινητήρας σβήνει και το Kia Sport
2 Φωτογραφίες »

Ευπρόσδεκτη η λειτουργία Sailing έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα ECO, όπου σε συνθήκες Cruising (όταν το αυτοκίνητο ρολάρει χωρίς ο οδηγός να πιέζει το γκάζι), ο βενζινοκινητήρας σβήνει και το Kia Sportage ρολάρει ελεύθερα.

Απροβλημάτιστη θέση οδήγησης, πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα με στάνταρ κάμερα όπισθεν, μικρός κύκλος στροφής και άνετος οδηγικός χαρακτήρας συνοδεύουν φυσικά και την νέα εκδοχή του Sportage, αφού δεν υπάρχουν αλλαγές στο σετάρισμα και τα μηχανικά μέρη. Διατηρείται και η «ακριβή» ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, η οποία λειαίνει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και προσφέρει αξιοπρόσεκτη ποιότητα κύλισης (σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση), παρά το γεγονός πως η GT Line έκδοση της δοκιμής μας έχει σχετικά σφιχτούτσικη ρύθμιση και 19άρες ζάντες. Ειδικά στον αυτοκινητόδρομο, η έλλειψη θορύβων σε συνδυασμό με το στιβαρό πάτημα του Sportage, μετατρέπουν το ταξίδι σε μια πολύ ξεκούραστη διαδικασία.


Η ανεξάρτητη σε όλους τους χρόνους ανάρτηση (πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης, αλλά και άριστη διαχείριση του αμαξώματος ακόμα και σε συνθήκες πίεσης.
2 Φωτογραφίες »

Η ανεξάρτητη σε όλους τους χρόνους ανάρτηση (πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης, αλλά και άριστη διαχείριση του αμαξώματος ακόμα και σε συνθήκες πίεσης.


Από την άλλη, με το συγκεκριμένο set-up και τα φαρδιά μετατρόχια γίνεται άψογη διαχείριση των κινήσεων του αμαξώματος στις εναλλαγές πορείας με συγκρατημένη κλίση και άφθονη μηχανική πρόσφυση. Ακόμα και στην πίεση, το Sportage είναι ουδέτερο, με την αναπόφευκτη υποστροφική τάση στο όριο να είναι προβλέψιμη και καθόλου απότομη στην εκδήλωσή της. Τα ηλεκτρονικά σε κάθε περίπτωση είναι πάντα παρόντα όποτε χρειαστεί, ενώ τα 170 χλστ. απόστασης από το έδαφος είναι υπεραρκετά για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας και για έναν πατημένο χωματόδρομο.

Καλοδεχούμενο είναι το έξτρα βάρος στο τιμόνι επιλέγοντας το Sport προφίλ που προσφέρει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό, αλλά ιδιαίτερης αναφοράς χρήζουν τα πολύ δυνατά φρένα, επιπέδου… sportscar, τα οποία χρειάζονται 35,7 μ. για να «κοκαλώσουν» το Sportage από τα 100 χλμ./ώρα.

Σελίδα 1Δοκιμή: Αναβαθμισμένο Κia Sportage | Mild hybrid & αυτόματο με 160 PS
Σελίδα 2Μόνο με 160 άλογα, καλύτερο εξοπλισμό, αλλά 1.300 ευρώ πάνω στη βασική
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Σβέλτες επιδόσεις, λογική κατανάλωση
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Κυλάει ήσυχα και ποιοτικά, στρίβει & φρενάρει πειστικά
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
KIA
SEAT XENOIASTOI