Κάτω από το καπό του Kia Stonic της δοκιμής εδράζει ο 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας ισχύος 120 ίππων.
Kινητήρας: Δύναμη και οικονομία
171.790 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2020)
Το Stonic της δοκιμής χρησιμοποιεί τον μοντέρνο turbo με άμεσο ψεκασμό 1,0 T-GDi 3κύλινδρο κινητήρα στην «καλή» έκδοση των 120 ίππων και των 172 Nm ροπής (1.500-4.000 σ.α.λ.). Στην πράξη ο κινητήρας είναι αρκετά ζωντανός αλλά ακούγεται αρκετά, ειδικά στις υψηλές στροφές λειτουργίας. Ωστόσο οι επιδόσεις είναι τονισμένες και μάλιστα σε συνδυασμό με λογική μέση κατανάλωση, που στις μετρήσεις μας τριγύρισε στα 6,7 λτ./100 χλμ. Σε αυτό βοηθά και το 6τάχυτο κιβώτιο με την σωστή κλιμάκωση και τον θετικό επιλογέα.
Τελικά, απ ότι κατάλαβα ΔΕΝ βγαίνει τετρακίνητο, η κάνω λάθος? ? Αν δεν βγαίνει δεν καταλαβαίνω ,γιατί κάποιος να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο - μαιμουδιά λοιπόν - πού σε παραπέμπει σε εκτός δρόμου (τετρακίνητο ) με όλα τα καλά του ,..Μόνο που ΔΕΝ είναι τετρακίνητο..
Τελικά, απ ότι κατάλαβα ΔΕΝ βγαίνει τετρακίνητο, η κάνω λάθος? ? Αν δεν βγαίνει δεν καταλαβαίνω ,γιατί κάποιος να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο - μαιμουδιά λοιπόν - πού σε παραπέμπει σε εκτός δρόμου (τετρακίνητο ) με όλα τα καλά του ,..Μόνο που ΔΕΝ είναι τετρακίνητο..