Η σφιχτή ανάρτηση σε συνδυασμό με το καλό πλαίσιο εξασφαλίζουν καλό κράτημα στο Stonic. Oι αναταράξεις του δρόμου πάντως δεν απομονώνονται επαρκώς.
Στο δρόμο: Ευχάριστο και ικανό
171.791 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2020)
Η οδηγική αίσθηση του Stonic δεν απέχει και πολύ από αυτή ενός συμβατικού χάτσμπακ και θα τολμήσουμε να πούμε πως έχει μια σπορτίφ διάθεση. Σε αυτό επικουρεί τόσο η αρκετά σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης (για τα δεδομένα της κλάσης), όσο και τα ικανά μετατρόχια. Πάντως σε δρόμο με ανωμαλίες το Stonic αντιδρά λίγο απότομα και με σχετικό θόρυβο από τη διαδικασία της απόσβεσης, εν μέρει και λόγω της στάνταρ 17άρας ζάντας της έκδοσης Uptown. Ωστόσο, το γρήγορο τιμόνι, η άμεση ανταπόκριση του εμπρός μέρους στην είσοδο της στροφής, η ευελιξία στην πόλη, οι σχετικά περιορισμένες κλίσεις και τα εξαιρετικά φρένα μας άρεσαν ιδιαίτερα. Τα 183 χλστ. από το έδαφος είναι ότι πρέπει για έναν «πατημένο» δασικό δρόμο ή την περιπέτεια της καθημερινότητας.
Τελικά, απ ότι κατάλαβα ΔΕΝ βγαίνει τετρακίνητο, η κάνω λάθος? ? Αν δεν βγαίνει δεν καταλαβαίνω ,γιατί κάποιος να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο - μαιμουδιά λοιπόν - πού σε παραπέμπει σε εκτός δρόμου (τετρακίνητο ) με όλα τα καλά του ,..Μόνο που ΔΕΝ είναι τετρακίνητο..
Τελικά, απ ότι κατάλαβα ΔΕΝ βγαίνει τετρακίνητο, η κάνω λάθος? ? Αν δεν βγαίνει δεν καταλαβαίνω ,γιατί κάποιος να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο - μαιμουδιά λοιπόν - πού σε παραπέμπει σε εκτός δρόμου (τετρακίνητο ) με όλα τα καλά του ,..Μόνο που ΔΕΝ είναι τετρακίνητο..