ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Βγάζει πάνω από 300 χλμ. στην πόλη και είναι σβέλτο

 Σχολιάστε 
8.866 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2024)
Το Leapmotor Τ03 είναι εφοδιασμένο με ένα πιο «αστικό» ηλεκτρικό σύνολο 95 ίππων, το οποίο έχει χαμηλές ενεργειακές ανάγκες, πετυχαίνοντας αυτονομία πάνω από 300 χλμ. στην πόλη.

Το Leapmotor Τ03 είναι εφοδιασμένο με ένα πιο «αστικό» ηλεκτρικό σύνολο 95 ίππων, το οποίο έχει χαμηλές ενεργειακές ανάγκες, πετυχαίνοντας αυτονομία πάνω από 300 χλμ. στην πόλη.

Το Leapmotor Τ03 είναι ένα αυτοκίνητο πόλης και ως εκ τούτου το ηλεκτρικό μοτέρ των 95 ίππων είναι υπεραρκετό (σ.σ. τα βενζινοκίνητα μοντέλα της κατηγορίας έχουν 25 άλογα λιγότερα). Συγκεκριμένα, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 12,2 δλ., ενώ σβέλτες για μίνι είναι οι ρεπρίζ (βλ. πίνακα με τεχνικά χαρακτηριστικά).

Παράλληλα, ο ηλεκτροκινητήρας αυτός έχει χαμηλές ενεργειακές ανάγκες όπως αποδείχτηκε στη δοκιμή μας, όπου η μέση κατανάλωση ήταν στις 15 kWh/100 χλμ.. Σε αυτό βοηθάει και το βάρος των 1.250 κιλών, που για ηλεκτρικό το λες και ελαφρύ, και έτσι η μπαταρία, παρόλο που έχει σχετικά μικρή χωρητικότητα (37,3 kWh ωφέλιμη), χαρίζει αυτονομία 250 χλμ. σε μικτές συνθήκες και πάνω από 300 στην πόλη.

Τέλος, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 προφίλ οδήγησης, τα οποία αλλάζουν την απόκριση στο γκάζι και το τιμόνι. Γνώμη μας είναι πως το normal είναι το ιδανικότερο, καθώς στο ECO ατονεί πολύ η απόκριση, ενώ παράλληλα λόγω της ηλεκτρικής φύσης οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι ικανοποιητικές και στο normal, χωρίς να είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε το sport mode. Για το τιμόνι επιλέξαμε την sport ρύθμιση, καθώς οι άλλες θυμίζουν τη λειτουργία CITY που έχει το Fiat 500.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Leapmotor T03 | Aυτόματο μίνι με τιμή λουκούμι
Σελίδα 2Trendy και minimal μίνι μοντέλο
Σελίδα 3Κινητήρας: Βγάζει πάνω από 300 χλμ. στην πόλη και είναι σβέλτο
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο και με πολλά συστήματα υποβοήθησης
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL