Η κλειστή μπροστινή μάσκα «φωνάζει» πως το ZS, που δοκιμάζουμε σήμερα, δεν έχει καμία σχέση με τις άλλες βενζινοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου με turbo κινητήρα 1,0 λτ. και ατμοσφαιρικό 1,5 λτ. , που αξιολογήσαμε στο πρόσφατο παρελθόν. Μιλάμε φυσικά για την ηλεκτρική έκδοση του μικρού SUV (4,323 μ.) της MG, η οποία ανήκει στον κινεζικό όμιλο SAIC. Πέρα από την μπροστινή μάσκα, η οποία φιλοξενεί και τη θύρα φόρτισης, μικρές αλλαγές υπάρχουν στη σχεδίαση των προφυλακτήρων, ενώ οι ζάντες αλουμινίου διαθέτουν ειδικά πλαστικά καπάκια για αεροδυναμικούς λόγους.
Κατά τα άλλα το ηλεκτρικό ZS διατηρεί τη μοντέρνα του εμφάνιση, ενώ ούτε στο καλοφτιαγμένο εσωτερικό υπάρχουν αλλαγές με εξαίρεση φυσικά την αντικατάσταση του λεβιέ ταχυτήτων από περιστροφικό διακόπτη για την επιλογή κίνησης και κάποια ειδικά κουμπιά που αφορούν την ηλεκτροκίνηση, όπως το KERS που ρυθμίζει την ανάκτηση ενέργειας σε 3 επίπεδα.
Μάλιστα σε αντίθεση με τα περισσότερα ηλεκτρικά που χάνουν λίτρα από το πορτ-μπαγκάζ σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις τους για να χωρέσει η μπαταρία, το MG ZS διατηρεί τη χωρητικότητα των 448 λτ., που σε συνδυασμό με την γενικότερη «άπλα» της καμπίνας τονίζει την πρακτικότητα του μοντέλου.
Και η τιμή; Για την έκδοση της δοκιμής με τους 156 ίππους και την μπαταρία των 72,6 kWh είναι στα 32.650 ευρώ μετά από την κρατική επιδότηση (27.950 ευρώ η έκδοση με τη μικρή μπαταρία των 51 kWh και τους 177 ίππους) και εξοπλισμό με τα πάντα-όλα στο πακέτο Exclusive, που είναι και το μόνο διαθέσιμο.