Το ηλεκτρικό MG ZS της δοκιμής είναι μακράν πιο σβέλτο, ήσυχο και πολιτισμένο σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του
Οδηγικά, και παρά τη σφιχτούτσικη ανάρτηση λόγω του αυξημένου βάρους σε σχέση με τα βενζινοκίνητα (η μπαταρία προσθέτει βάρος), το ηλεκτρικό MG ZS παραμένει σχετικά άνετο, σταθερό και, σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά, αρκούντως αποτελεσματικό. Δεν ενθουσιάζει, αλλά και δεν απογοητεύει προσφέροντας επαρκή πρόσφυση και προοδευτικές αντιδράσεις όταν το παρακάνεις. Σε αυτή την περίπτωση απλά θα τονιστούν χαρακτηριστικά όπως η μέτρια αίσθηση/επαναφορά του τιμονιού, η κλίση στις στροφές, η ελαφριά υποστρφή αλλά και η κάπως άτσαλη αντίδραση του πίσω ημιάκαμπτου άξονα σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, χωρίς πάντως να χάνεται η αυτοκυριαρχία του συνόλου.
Καλοδεχούμενη η άμεση απόκριση στις εντολές του δεξιού ποδιού, όπως και η πολιτισμένη λειτουργία του συνόλου με απουσία μηχανικών θορύβων. Καμία σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, αν και πάνω από τα 110 χλμ./ώρα θα γίνει αισθητός ο αεροδυναμικός θόρυβος. Στις αδυναμίες θα πρέπει να περιληφθεί ο μεγάλος κύκλος στροφής που δεν είναι ό,τι καλύτερο για την ευελιξία σε αστικό περιβάλλον, αλλά κυρίως η αίσθηση και η (πρωτίστως) αποτελεσματικότητα των φρένων με την απόσταση ακινητοποίησης στο φρενάρισμα πανικού να ξεπερνά τα 40 μέτρα (100-0 χλμ./ώρα σε 40,3 μ.), σημειώνοντας πάντως πως τα ελαστικά Maxxis Bravo HP (215/55 R17) ήταν προδιαγραφών M+S (Mud and Snow).