ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Αυτονομία: Σβέλτο, ήσυχο & με καλή αυτονομία

9.062 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2024)
Από τις μετρήσεις μας διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι 18,1 kWh/100 χλμ. κάτι που με δεδομένη την ωφέλιμη χωρητικότητα των 68,3 kWh μας δίνει μια μέση αυτονομία περί των 380 χλμ..

Από τις μετρήσεις μας διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι 18,1 kWh/100 χλμ. κάτι που με δεδομένη την ωφέλιμη χωρητικότητα των 68,3 kWh μας δίνει μια μέση αυτονομία περί των 380 χλμ..

Το ηλεκτρικό MG ZS της δοκιμής είναι μακράν πιο σβέλτο, ήσυχο και πολιτισμένο σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του και ειδικά αυτής με το τραχύ και χωρίς ροπή ατμοσφαιρικό μοτέρ των 1.500 κ.εκ και των 106 ίππων. Τα 156 άλογα και τα 280 Nm ροπής του ηλεκτρικού είναι άμεσα διαθέσιμα και κινούν σβέλτα τα 1.620 κιλά του αμαξώματος. Με επιλεγμένο το Sport πρόγραμμα λειτουργίας, οι μετρήσεις μας έδειξαν 0-100 σε 8,0 δλ. και προσπέρασμα με 60-100 σε 4,1 δλ., με τη βοήθεια πάντα του αυτόματου κιβωτίου μιας σχέσης. Το χειροκίνητο ZS με τον ατμοσφαιρικό 1,5 λτ. βενζινοκινητήρα, των 141 Nm στις 4.500 σ.α.λ και το χειροκίνητο κιβώτιο κάνει το 0-100 σε 12,3 δλ. και το 60-100 σε 14,9 δλ. Το ZS με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 111 ίππων και των 160 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ. κάνει το 60-100 σε 13,4 δλ. (6,2 δλ. με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη).


Σχετικά με την αυτονομία, που είναι και το μεγάλο άγχος όσων προς το παρόν δεν είναι εξοικειωμένοι με την ηλεκτροκίνηση, από τις μετρήσεις μας διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι 18,1 kWh/100 χλμ. κάτι που με δεδομένη την ωφέλιμη χωρητικότητα των 68,3 kWh μας δίνει μια αυτονομία περί των 380 χλμ.. Στην πόλη λόγω των συνεχών σταμάτα-ξεκίνα και της σχετικής φόρτισης της μπαταρίας από τα φρένα και το σήκωμα του ποδιού από το πεντάλ επιτάχυνσης η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν 13,6 kWh/100 χλμ. ή με άλλα λόγια αυτονομία 500 χλμ. με μια φόρτιση. Η τελευταία, χάρη στην στάνταρ υποδοχή των 11 kw για φόρτιση στο σπίτι, διαρκεί 7 ώρες. Η ταχυφόρτιση με 92 kW γίνεται σε 40 λεπτά (5-80 %). Στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα η αυτονομία περιορίζεται στα 300 χλμ.. Πάντως ακόμα και με φόρτιση σε ταχυφορτιστή το κόστος κίνησης με το ηλεκτρικό είναι πολύ μικρότερο των άλλων εκδόσεων: Με μέση κατανάλωση 9,2 λτ./100 χλμ. το ZS 1,5 απαιτεί 18,5 ευρώ/100 χλμ., ενώ το 1,0T σχεδόν 17 ευρώ/100 χλμ. (16 ευρώ/100 χλμ. το αυτόματο).

Σελίδα 1Δοκιμή: MG ZS EV 72 kWh | Η καλύτερη εκδοχή του MG ZS είναι ηλεκτρική
Σελίδα 2Σχεδίαση - εσωτερικό
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Σβέλτο, ήσυχο & με καλή αυτονομία
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ανετο και αρκούντως αποτελεσματικό
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
FORD
NEXEN NFERA PRIMUS