Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Στο καλοφτιαγμένο και εντυπωσιακό εσωτερικό με τις 2 χαρακτηριστικές ψηφιακές οθόνες, η έκδοση των 77 kWh προσφέρει πιο σπορ καθίσματα και πλουσιότερο εξοπλισμό.
Το κινέζικο ηλεκτρικό MG4 μας εξέπληξε ευχάριστα με τον Value for Money χαρακτήρα του (δεν είναι τυχαίο που οι πωλήσεις της μάρκας πάνε σφαίρα σε Ελλάδα και Ευρώπη), τόσο στη δοκιμή της… αστικής έκδοσης με τη μικρή μπαταρία των 51 kWh (170 ίπποι), όσο και στην πιο «ώριμη» εκδοχή με την μπαταρία των 64 kWh (204 ίπποι). Σήμερα δοκιμάζουμε την έκδοση Extended Range, η οποία χαρακτηρίζεται από τη μεγαλύτερη διαθέσιμη μπαταρία στη γκάμα (77 kWh) συνδυασμένη με ηλεκτροκινητήρα 245 ίππων. Εξωτερικά μόνο οι πολύ παρατηρητικοί θα διακρίνουν την διπλή αεροτομή στην πίσω πόρτα και τους στάνταρ τροχούς των 18 ιντσών, που συνοδεύουν το ούτως ή άλλως «αιχμηρό» look, του MG4.
Οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν άνετοι, αλλά το πορτ μπαγκάζ των 363 λτ. είναι μέτριο για μικρομεσαίο οικογενειακό.
Ούτε όμως στο εσωτερικό υπάρχουν αλλαγές, με εξαίρεση φυσικά τα σπορ καθίσματα και τον πλουσιότερο εξοπλισμό της έκδοσης Luxury, με την οποία είναι διαθέσιμο το MG4 με τη μεγάλη μπαταρία. Όλα αυτά κοστίζουν 33.750 ευρώ (μετά από την κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ») με στάνταρ στοιχεία όπως 18άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 235/45, πίσω αεροτομή με διπλό σπόιλερ, πίσω φως LED που καλύπτει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, πλοήγηση, φωνητικό έλεγχο λειτουργιών, κάμερα στάθμευσης με απεικόνιση 360 μοιρών, ηχοσύστημα με 6 ηχεία και 3D ήχο, αντλία θερμότητας στο σύστημα κλιματισμού, ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, αλλά και ηλεκτρικές ρυθμίσεις για το κάθισμα οδηγού.
Θυμίζουμε πως η έκδοση με τη μπαταρία των 64 kWh και τους 204 ίππους είναι στα 28.750 ευρώ (έκδοση Exclusive) και η βασική έκδοση με την μπαταρία των 51 kWh και τους 170 ίππους προσφέρεται στη δελεαστική τιμή των 24.450 ευρώ (έκδοση Excite).
Σελίδα 1 | Δοκιμή: MG4 με τη μεγάλη μπαταρία και 245 PS |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Κάνει πάνω από 110 χλμ. παραπάνω σε σύγκριση με το «βασικό» |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πιο «σφιχτό», πιο «ζωντανό» |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |