Παρά τη συγκριτικά αυξημένη του κατανάλωση (17,8 kwh/100 χλμ., έναντι 16,5 του MG4 204 PS και 17,0 του MG4 170 PS),κάναμε με άνεση πάνω από 400 χλμ., τα οποία σε αστική χρήση μπορούν να ξεπεράσουν τα 460 χλμ..
Αυτή είναι η πιο δυνατή έκδοση του MG4 με έναν ηλεκτροκινητήρα (υπάρχει και το MG4 XPower με 2 ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση και 435 άλογα) και ισχύ 245 ίππων. Ανεβασμένη κατά 100 Nm (350) είναι και η ροπή σε σχέση με τις άλλες δύο πισωκίνητητες εκδόσεις του MG4. Η σημαντική διαφοροποίηση όμως είναι η μεγάλη μπαταρία των 77 kWh υποστηρίζοντας μάλιστα φόρτιση DC έως και 145 kW (από 135 kW για την «64άρα» παραλλαγή της και 88 kW για την «51άρα») και έτσι η φόρτιση 10-80% διαρκεί -σύμφωνα με την MG- 35 λεπτά. Στην πράξη και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το MG4 Extended Range επιταχύνει αισθητά πιο γρήγορα (0-100 σε 6,8 δλ, έναντι 7,4 δλ του MG4 204 PS και 8,5 δλ. του MG4 170 PS) και προσπερνά πιο άνετα (60-100 σε 3,6 δλ., έναντι 3,7 δλ. του MG4 204 PS και 4,6 δλ. του MG4 170 PS). Κυρίως όμως βγάζει περισσότερα χλμ. με μια φόρτιση, παρά τη συγκριτικά αυξημένη του κατανάλωση (17,8 kwh/100 χλμ., έναντι 16,5 του MG4 204 PS και 17,0 του MG4 170 PS), αφού κάναμε με άνεση πάνω από 400 χλμ. σε μικτές συνθήκες οδήγησης, τα οποία σε εντελώς αστική χρήση μπορούν να ξεπεράσουν τα 460 χλμ..
Στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα, το MG4 με τη μπαταρία των 77 kWh «καταφέρνει» γύρω στα 350 χλμ. μέχρι να χρειαστεί φόρτιση. Πάντα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η «μικρή» έκδοση έχει αυτονομία από 280 χλμ. σε μικτές συνθήκες έως 350 χλμ. στην πόλη, ενώ η «μεσαία» από 360-460 χλμ..