Στο δρόμο η πιο «σφιχτή» ρύθμιση της, ανεξάρτητης σε όλους τους τροχούς, ανάρτησης (Γόνατα μπροστά και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) και οι στάνταρ τροχοί 18 ιντσών με ελαστικά 235/45 μπορεί να μην λειαίνουν απόλυτα τις εγκάρσιες ανωμαλίες, δίνουν όμως πιο σπορτίφ τόνο στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με τις καλύτερες επιδόσεις, το σύνολο δείχνει πιο «ζωντανό» και οδηγικά πιο «πιπεράτο», παρά το βάρος των 1.800 κιλών. Στην πόλη, το τιμόνι είναι ελαφρύ και «κόβει» πολύ βοηθώντας την ευελιξία, αλλά όταν ο οδηγός επιλέξει τις πιο σπορτίφ ρυθμίσεις αποκτά πιο «στιβαρή» αίσθηση εμπνέοντας για σβέλτη οδήγηση σε μια διαδρομή εκτός των τειχών, σε συνδυασμό πάντα με το καλοζυγισμένο σύνολο. Και εδώ υπάρχει φυσικά η λειτουργία one-pedal (έντονη επιβράδυνση όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι για να μην χρειάζεται να πατάς φρένο, ενώ υπάρχουν ακόμα 3 ρυθμίσεις), καθώς και διάφορα προγράμματα οδήγησης (Χιόνι, Eco, Κανονικό, Sport και εξατομικευμένο. Καλά και τα νέα από τα φρένα, που συνεχίζουν να έχουν αξιοπρόσεκτη απόδοση και αποτελεσματικότητα.
Σε συνδυασμό με τις καλύτερες επιδόσεις, το MG4 με την μπαταρία των 77 kWh δείχνει πιο «ζωντανό» και οδηγικά πιο «πιπεράτο», παρά το βάρος των 1.800 κιλών.
Θετικό είναι το πρόσημο και για αυτή την έκδοση του MG4 με τη μεγάλη μπαταρία και την αγχολυτική αυτονομία. Μπορεί αρχικά να δείχνει «τσιμπημένο» σε τιμή, αλλά στο τέλος έχει καλύτερη αναλογία ευρώ/kWh, πιο πλούσιο εξοπλισμό και πιο «ζωντανή» οδηγική αίσθηση (συγκριτικά με τις άλλες μονοκινητήριες εκδόσεις του MG4).