Η δοκιμή του ηλεκτρικού MG 4 με τα 204 άλογα αποδείχθηκε μια ευχάριστη έκπληξη σε συνδυασμό πάντα και με τη συγκρατημένη τιμή (28.750 ευρώ με κρατική επιδότηση). Σήμερα δοκιμάζουμε την έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία (51 kWh) και τα 170 άλογα του αμιγώς ηλεκτρικού MG 4 EV (τρίτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό μοντέλο σε όλη την Ευρώπη) και η οποία κοστίζει λιγότερο και από συμβατικό μικρομεσαίο μοντέλο, αν υπολογιστεί και η κρατική επιδότηση (24.250 ευρώ). Φυσικά, όπως όλα τα μοντέλα της, αναστημένης μέσω Κίνας, βρετανικής φίρμας, έτσι και το MG4 προσφέρεται με 7 χρόνια εγγύηση (ή 150.000 χλμ.) για τα μηχανικά και την μπαταρία.
Εμφανισιακά τίποτα δεν αλλάζει στο «τσίλικο» χάτσμπακ των 4,267 μ. και των 150 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Παραμένει αιχμηρό, με επιθετικό μπροστινό μέρος και ξεχωριστό πίσω με την οροφή να καταλήγει σε δύο flaps και την πίσω πόρτα να τελειώνει σε μια ενσωματωμένη αεροτομή. Όλα αυτά εκτός από εντυπωσιακό καθιστούν το MG4 και ιδιαίτερα αεροδυναμικό με το σχετικό συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι στο 0,27.