ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το «μικρό» MG 4, παραμένει ευχάριστο και ευκολοδήγητο στις αστικές μετακινήσεις στις οποίες στοχεύει άλλωστε.
2 Φωτογραφίες »

Το «μικρό» MG 4, παραμένει ευχάριστο και ευκολοδήγητο στις αστικές μετακινήσεις στις οποίες στοχεύει άλλωστε.

Στο δρόμο: Παραμένει ευκολοδήγητο και ευχάριστο

6.969 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2024)

Στην πράξη (πολύ βολικό που όπως στo VW ID.3 δεν υπάρχει κουμπί εκκίνησης, απλά μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, γυρνάς το περιστροφικό διακόπτη στο D και ξεκινάς) το «μικρό» MG 4, παραμένει ευχάριστο και ευκολοδήγητο στις αστικές μετακινήσεις στις οποίες στοχεύει άλλωστε. Θα λέγαμε και πιο ισορροπημένο, αφού αν πατήσεις απότομα το πεντάλ ισχύος, η ουρά δεν αντιδρά τόσο άμεσα και απότομα, όπως στην έκδοση των 204 ίππων μέχρι να επέμβουν τα ηλεκτρονικά. Η ανάρτηση, του κινέζικου μικρομεσαίου χάτσμπακ έχει και εδώ ένα σχετικά σφιχτό setup, που είναι και το σύνηθες για αυτά τα αυτοκίνητα. Όπως και η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (με πολλαπλούς συνδέσμους εδώ) σε όσα ηλεκτρικά έχουν την κίνηση στους πίσω τροχούς.


Θα λέγαμε και πιο ισορροπημένο, αφού αν πατήσεις απότομα το πεντάλ ισχύος, η ουρά δεν αντιδρά τόσο άμεσα και απότομα.
2 Φωτογραφίες »

Θα λέγαμε και πιο ισορροπημένο, αφού αν πατήσεις απότομα το πεντάλ ισχύος, η ουρά δεν αντιδρά τόσο άμεσα και απότομα.


Ιδιαίτερες θυσίες σε επίπεδο άνεσης δεν έχουν γίνει και μόνο οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα γίνουν αντιληπτές. Η απουσία μηχανικών θορύβων είναι πάντα ευπρόσδεκτη σε ένα ηλεκτρικό, αν και στο MG 4 της δοκιμής, ο θόρυβος κύλισης από τα 90 χλμ./ώρα ήταν σύμφωνα με τις μετρήσεις μας πάνω από το μέσο όρο. Στα θετικά είναι η παροχή 3 προγραμμάτων λειτουργίας (Eco, Normal & Sport), καθώς και ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας (3 στάδια). Σε κάθε περίπτωση όμως παρά το σχετικά ελαφρύ τιμόνι, το MG 4 είναι ευχάριστο και αποτελεσματικό, με λογική κλίση στη στροφή και αρκετή πρόσφυση. Τα ηλεκτρονικά συστήματα της σουίτας MG Pilot και τα καλά φρένα να αναλαμβάνουν να το διατηρήσουν ασφαλές και ευχάριστο στην μικρή υπερβολή του οδηγού του.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ηλεκτρικό MG4 με 170 άλογα & μπαταρία 51kWh
Σελίδα 2Ηλεκτρικό σε τιμή «κανονικού»
Σελίδα 3Επιδόσεις-Αυτονομία: Ικανοποιεί στην αστική χρήση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Παραμένει ευκολοδήγητο και ευχάριστο
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
VW