Στην πράξη (πολύ βολικό που όπως στo VW ID.3 δεν υπάρχει κουμπί εκκίνησης, απλά μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, γυρνάς το περιστροφικό διακόπτη στο D και ξεκινάς) το «μικρό» MG 4, παραμένει ευχάριστο και ευκολοδήγητο στις αστικές μετακινήσεις στις οποίες στοχεύει άλλωστε. Θα λέγαμε και πιο ισορροπημένο, αφού αν πατήσεις απότομα το πεντάλ ισχύος, η ουρά δεν αντιδρά τόσο άμεσα και απότομα, όπως στην έκδοση των 204 ίππων μέχρι να επέμβουν τα ηλεκτρονικά. Η ανάρτηση, του κινέζικου μικρομεσαίου χάτσμπακ έχει και εδώ ένα σχετικά σφιχτό setup, που είναι και το σύνηθες για αυτά τα αυτοκίνητα. Όπως και η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (με πολλαπλούς συνδέσμους εδώ) σε όσα ηλεκτρικά έχουν την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Ιδιαίτερες θυσίες σε επίπεδο άνεσης δεν έχουν γίνει και μόνο οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα γίνουν αντιληπτές. Η απουσία μηχανικών θορύβων είναι πάντα ευπρόσδεκτη σε ένα ηλεκτρικό, αν και στο MG 4 της δοκιμής, ο θόρυβος κύλισης από τα 90 χλμ./ώρα ήταν σύμφωνα με τις μετρήσεις μας πάνω από το μέσο όρο. Στα θετικά είναι η παροχή 3 προγραμμάτων λειτουργίας (Eco, Normal & Sport), καθώς και ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας (3 στάδια). Σε κάθε περίπτωση όμως παρά το σχετικά ελαφρύ τιμόνι, το MG 4 είναι ευχάριστο και αποτελεσματικό, με λογική κλίση στη στροφή και αρκετή πρόσφυση. Τα ηλεκτρονικά συστήματα της σουίτας MG Pilot και τα καλά φρένα να αναλαμβάνουν να το διατηρήσουν ασφαλές και ευχάριστο στην μικρή υπερβολή του οδηγού του.