Ναι, είναι πολλά τα κυβικά και εξαιτίας αυτών το 6άρι αδικείται, τιμωρείται, φορολογείται. Το έχουμε ξαναγράψει. Αλλά αγαπητοί αναγνώστες, η Mazda δεν φτιάχνει κινητήρες για το ελληνικό φορολογικό σύστημα. Δεν την νοιάζει. Κοιτάει με τον δικό της τρόπο να φτιάξει ένα μοτέρ που είναι καθαρό και αποδοτικό.
Έτσι λοιπόν, κάτω από το καπό ο 2,2 Skyactiv-D που αποδίδει 184 άλογα και 445 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. μας κέρδισε με τις επιδόσεις, την κατανάλωση και την απόκριση (σ.σ. περισσότερα κυβικά = μικρότερο turbo, άρα και turbo lag), αν και κροταλίζει παραπάνω από όσο πρέπει στο γκάζι και δεν έχει κάποιο οδηγικό mode (eco, sport κτλ.). Είπαμε, όμως, οι Ιάπωνες έχουν τη δική τους οπτική σε κάποια πράγματα και δεν ακολουθούν το ρεύμα. Όσο τέλος για το 6άρι κιβώτιο; Τα καταφέρνει καλά, όντας ομαλό στην καθημερινότητα και αποτελεσματικό στη χειροκίνητη λειτουργία.
Προς YS .
Επειδή είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου στην Αγγλία 4 χρόνια θα σου πω ότι εδώ μιλάμε για την υπερπολυτελή έκδοση την οποία έχω κι εγώ. Τα συστήματα ασφαλείας κλπ που έχει πάνω στα αντίστοιχα premium γερμανικά κοστίζουν σίγουρα 10 + χιλιάρικα παραπάνω. Είναι θύμα του φόρου πολυτελείας λόγω κυβικών.
Πάντως στο εξωτερικό έχει πάρα πολύ καλές κριτικές και εγώ είμαι υπερευχαριστημενος.
Μην λαϊκίζεις λοιπόν . Δεν είναι ένα απλά καλό αυτοκίνητο. Είναι πάρα πολύ καλό σε όλους τους τομείς.
Ο εμπορικός ΠΑΤΟΣ της Mazda συνεχίζεται... απαράδεκτη τιμή για ένα μοντέλο που είναι απλά καλό και θα έπρεπε να ξεκινάει 20 (!!!) χιλιάρικα φθηνότερα...
....μια χαρά είναι το «6άρι της Μάζντα», εξαιρετική πρόταση, αλλά μη λέμε τα ίδια, ΌΧΙ για την δική μας αγορά. Δυστυχώς, ο δρόμος του «6αριού» δεν θα είναι ανηφορικός όπως ευγενικά αναφέρεται, αλλά ....τραχύς και ιδιαίτερα σύντομος!
Από 46 χιλιάρικα... πολύ απλά, ΔΕΝ !! (Τα 2,2 λίτρα δεν τα σχολιάζω).
Ορθά αναφέρατε στο άρθρο σας τα ανταγωνιστικά πρεμιουμ μοντέλα με αυτά τα χρήματα (ή περίπου αυτά) που είναι στο θρόνο της κατηγορίας. 3 μπράντες (περιττό να τις αναφέρω) που το συγκεκριμένο μοντέλο δε δύναται να ανταγωνιστεί. Θα μπορούσε, θεωρητικά, με λίγο χαμηλότερη τιμή, και αυστηρά μέχρι 2λιτρο μοτέρ, να πάρει μερίδιο (ίσως) από τα δίλιτρα Πασσάτ, S 60, κάτι σαν ημιπρεμιουμ κατηγορία ΑΝ μπορώ να επικαλεστώ τέτοιον όρο.
Όποτε, το 6άρι, θα το χαρούν Ευρωπαίοι, Βαλκάνιοι, Ασιάτες, Αμερικανοί, όλοι, πλην ημών!
Καλές πωλήσεις «6άρι».... (?)
Προς YS . Επειδή είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου στην Αγγλία 4 χρόνια θα σου πω ότι εδώ μιλάμε για την υπερπολυτελή έκδοση την οποία έχω κι εγώ. Τα συστήματα ασφαλείας κλπ που έχει πάνω στα αντίστοιχα premium γερμανικά κοστίζουν σίγουρα 10 + χιλιάρικα παραπάνω. Είναι θύμα του φόρου πολυτελείας λόγω κυβικών. Πάντως στο εξωτερικό έχει πάρα πολύ καλές κριτικές και εγώ είμαι υπερευχαριστημενος. Μην λαϊκίζεις λοιπόν . Δεν είναι ένα απλά καλό αυτοκίνητο. Είναι πάρα πολύ καλό σε όλους τους τομείς.
Αμαξάρα, αλλά τι να το κάνεις. Απαγορευτική και η τιμή του και τα κυβικά του.
Ο εμπορικός ΠΑΤΟΣ της Mazda συνεχίζεται... απαράδεκτη τιμή για ένα μοντέλο που είναι απλά καλό και θα έπρεπε να ξεκινάει 20 (!!!) χιλιάρικα φθηνότερα...
....μια χαρά είναι το «6άρι της Μάζντα», εξαιρετική πρόταση, αλλά μη λέμε τα ίδια, ΌΧΙ για την δική μας αγορά. Δυστυχώς, ο δρόμος του «6αριού» δεν θα είναι ανηφορικός όπως ευγενικά αναφέρεται, αλλά ....τραχύς και ιδιαίτερα σύντομος! Από 46 χιλιάρικα... πολύ απλά, ΔΕΝ !! (Τα 2,2 λίτρα δεν τα σχολιάζω). Ορθά αναφέρατε στο άρθρο σας τα ανταγωνιστικά πρεμιουμ μοντέλα με αυτά τα χρήματα (ή περίπου αυτά) που είναι στο θρόνο της κατηγορίας. 3 μπράντες (περιττό να τις αναφέρω) που το συγκεκριμένο μοντέλο δε δύναται να ανταγωνιστεί. Θα μπορούσε, θεωρητικά, με λίγο χαμηλότερη τιμή, και αυστηρά μέχρι 2λιτρο μοτέρ, να πάρει μερίδιο (ίσως) από τα δίλιτρα Πασσάτ, S 60, κάτι σαν ημιπρεμιουμ κατηγορία ΑΝ μπορώ να επικαλεστώ τέτοιον όρο. Όποτε, το 6άρι, θα το χαρούν Ευρωπαίοι, Βαλκάνιοι, Ασιάτες, Αμερικανοί, όλοι, πλην ημών! Καλές πωλήσεις «6άρι».... (?)