Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Mazda που δοκιμάσαμε πρόσφατα, έτσι και το Mazda 6 ακολουθεί μια σπορτίφ προσέγγιση στο δρόμο χωρίς όμως να χάνει σε άνεση ή ποιότητα κύλισης. Συγκεκριμένα, στον αυτοκινητόδρομο και σε ανοικτές καμπές το αυτοκίνητοείναι αρκετά απολαυστικό (μπορείς να νιώσεις μάλιστα την ουρά να ελαφραίνει όσο πρέπει όταν αφήνεις το γκάζι), ωστόσο σε πιο κλειστά κομμάτια το βάρος στον μπροστινό άξονα φαίνεται αισθητά και η υποστροφή είναι υπαρκτή παρότι έρχεται προοδευτικά και ενίοτε γρηγορότερα από την εμπλοκή των ηλεκτρονικών συστημάτων. Από την άλλη το τιμόνι δεν υπολείπεται σε αίσθηση και ακρίβεια, ενώ στα θετικά η αίσθηση των φρένων και τα 36,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα.
Προς YS .
Επειδή είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου στην Αγγλία 4 χρόνια θα σου πω ότι εδώ μιλάμε για την υπερπολυτελή έκδοση την οποία έχω κι εγώ. Τα συστήματα ασφαλείας κλπ που έχει πάνω στα αντίστοιχα premium γερμανικά κοστίζουν σίγουρα 10 + χιλιάρικα παραπάνω. Είναι θύμα του φόρου πολυτελείας λόγω κυβικών.
Πάντως στο εξωτερικό έχει πάρα πολύ καλές κριτικές και εγώ είμαι υπερευχαριστημενος.
Μην λαϊκίζεις λοιπόν . Δεν είναι ένα απλά καλό αυτοκίνητο. Είναι πάρα πολύ καλό σε όλους τους τομείς.
Ο εμπορικός ΠΑΤΟΣ της Mazda συνεχίζεται... απαράδεκτη τιμή για ένα μοντέλο που είναι απλά καλό και θα έπρεπε να ξεκινάει 20 (!!!) χιλιάρικα φθηνότερα...
....μια χαρά είναι το «6άρι της Μάζντα», εξαιρετική πρόταση, αλλά μη λέμε τα ίδια, ΌΧΙ για την δική μας αγορά. Δυστυχώς, ο δρόμος του «6αριού» δεν θα είναι ανηφορικός όπως ευγενικά αναφέρεται, αλλά ....τραχύς και ιδιαίτερα σύντομος!
Από 46 χιλιάρικα... πολύ απλά, ΔΕΝ !! (Τα 2,2 λίτρα δεν τα σχολιάζω).
Ορθά αναφέρατε στο άρθρο σας τα ανταγωνιστικά πρεμιουμ μοντέλα με αυτά τα χρήματα (ή περίπου αυτά) που είναι στο θρόνο της κατηγορίας. 3 μπράντες (περιττό να τις αναφέρω) που το συγκεκριμένο μοντέλο δε δύναται να ανταγωνιστεί. Θα μπορούσε, θεωρητικά, με λίγο χαμηλότερη τιμή, και αυστηρά μέχρι 2λιτρο μοτέρ, να πάρει μερίδιο (ίσως) από τα δίλιτρα Πασσάτ, S 60, κάτι σαν ημιπρεμιουμ κατηγορία ΑΝ μπορώ να επικαλεστώ τέτοιον όρο.
Όποτε, το 6άρι, θα το χαρούν Ευρωπαίοι, Βαλκάνιοι, Ασιάτες, Αμερικανοί, όλοι, πλην ημών!
Καλές πωλήσεις «6άρι».... (?)
Προς YS . Επειδή είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου στην Αγγλία 4 χρόνια θα σου πω ότι εδώ μιλάμε για την υπερπολυτελή έκδοση την οποία έχω κι εγώ. Τα συστήματα ασφαλείας κλπ που έχει πάνω στα αντίστοιχα premium γερμανικά κοστίζουν σίγουρα 10 + χιλιάρικα παραπάνω. Είναι θύμα του φόρου πολυτελείας λόγω κυβικών. Πάντως στο εξωτερικό έχει πάρα πολύ καλές κριτικές και εγώ είμαι υπερευχαριστημενος. Μην λαϊκίζεις λοιπόν . Δεν είναι ένα απλά καλό αυτοκίνητο. Είναι πάρα πολύ καλό σε όλους τους τομείς.
Αμαξάρα, αλλά τι να το κάνεις. Απαγορευτική και η τιμή του και τα κυβικά του.
Ο εμπορικός ΠΑΤΟΣ της Mazda συνεχίζεται... απαράδεκτη τιμή για ένα μοντέλο που είναι απλά καλό και θα έπρεπε να ξεκινάει 20 (!!!) χιλιάρικα φθηνότερα...
....μια χαρά είναι το «6άρι της Μάζντα», εξαιρετική πρόταση, αλλά μη λέμε τα ίδια, ΌΧΙ για την δική μας αγορά. Δυστυχώς, ο δρόμος του «6αριού» δεν θα είναι ανηφορικός όπως ευγενικά αναφέρεται, αλλά ....τραχύς και ιδιαίτερα σύντομος! Από 46 χιλιάρικα... πολύ απλά, ΔΕΝ !! (Τα 2,2 λίτρα δεν τα σχολιάζω). Ορθά αναφέρατε στο άρθρο σας τα ανταγωνιστικά πρεμιουμ μοντέλα με αυτά τα χρήματα (ή περίπου αυτά) που είναι στο θρόνο της κατηγορίας. 3 μπράντες (περιττό να τις αναφέρω) που το συγκεκριμένο μοντέλο δε δύναται να ανταγωνιστεί. Θα μπορούσε, θεωρητικά, με λίγο χαμηλότερη τιμή, και αυστηρά μέχρι 2λιτρο μοτέρ, να πάρει μερίδιο (ίσως) από τα δίλιτρα Πασσάτ, S 60, κάτι σαν ημιπρεμιουμ κατηγορία ΑΝ μπορώ να επικαλεστώ τέτοιον όρο. Όποτε, το 6άρι, θα το χαρούν Ευρωπαίοι, Βαλκάνιοι, Ασιάτες, Αμερικανοί, όλοι, πλην ημών! Καλές πωλήσεις «6άρι».... (?)