Έχει τον τρόπο του: Η επαφή με το 6άρι της Mazda μας έκανε να πούμε ότι «ευτυχώς δεν είναι όλα μια από τα ίδια». Το Mazda 6 αποτελεί μια ιδιαίτερη περίπτωση, με το δικό της ιαπωνικό χαρακτήρα.
What is new
- 2,2 λτ. diesel με 184 άλογα
- Καίει 8,4 λτ./100 χλμ.
- Από 46.078 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό
Το 6άρι ήταν το τελευταίο μοντέλο της γκάμας της Mazda που είχε μπει για δοκιμή στο πρόγραμμά μας ύστερα από την πρόσφατη επαναδραστηριοποίηση της μάρκας στην Ελλάδα, όμως το ενδιαφέρον μας -και- για αυτό παρέμενε ζωντανό. Βλέπεις, ανέκαθεν ήταν ένα μοντέλο που μας άρεσε και είχαμε αγαπήσει εξαιτίας της ποιότητας κατασκευής του, της εμφάνισης, της οδηγικής συμπεριφοράς, της προσοχής στην λεπτομέρεια, της φιλοσοφίας γενικότερα της μάρκας σε κάθε του πτυχή. Αυτές οι αξίες έχουν διατηρηθεί και ενισχυθεί στη νέα γενιά και στα υπόλοιπα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας, πράγμα που μόνο θετικές εντυπώσεις αφήνει…
Και έτσι ερχόμαστε στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μας. Πρόκειται για την κορυφαία έκδοση της γκάμας με τον 2,2 Skyactiv Diesel (ο μοναδικός diesel στην γκάμα) που αποδίδει 184 ίππους, συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο 6άρι κιβώτιο και κοστίζει από 46.078 ευρώ (στην υπερπλήρη έκδοση Revolution Top καθώς υπάρχει και η Takumi Plus με «τα πάντα όλα», βλ. κλιματιζόμενα καθίσματα, και 48.004 ευρώ).
Ξεκάθαρα, τα λεφτά δεν είναι λίγα και με αυτά ή λιγότερα χρήματα μπορείς να πάρεις μια BMW 320d ή μια Mercedes C 300 de που σημαίνει ότι από τα πρώτα κιόλας μέτρα ο δρόμος του Mazda 6 είναι ανηφορικός… Για να τα καταφέρει επομένως πρέπει να προβάλει κάτι το διαφορετικό και ιδιαίτερο. Πάμε να δούμε.
Προς YS .
Επειδή είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου στην Αγγλία 4 χρόνια θα σου πω ότι εδώ μιλάμε για την υπερπολυτελή έκδοση την οποία έχω κι εγώ. Τα συστήματα ασφαλείας κλπ που έχει πάνω στα αντίστοιχα premium γερμανικά κοστίζουν σίγουρα 10 + χιλιάρικα παραπάνω. Είναι θύμα του φόρου πολυτελείας λόγω κυβικών.
Πάντως στο εξωτερικό έχει πάρα πολύ καλές κριτικές και εγώ είμαι υπερευχαριστημενος.
Μην λαϊκίζεις λοιπόν . Δεν είναι ένα απλά καλό αυτοκίνητο. Είναι πάρα πολύ καλό σε όλους τους τομείς.
Ο εμπορικός ΠΑΤΟΣ της Mazda συνεχίζεται... απαράδεκτη τιμή για ένα μοντέλο που είναι απλά καλό και θα έπρεπε να ξεκινάει 20 (!!!) χιλιάρικα φθηνότερα...
....μια χαρά είναι το «6άρι της Μάζντα», εξαιρετική πρόταση, αλλά μη λέμε τα ίδια, ΌΧΙ για την δική μας αγορά. Δυστυχώς, ο δρόμος του «6αριού» δεν θα είναι ανηφορικός όπως ευγενικά αναφέρεται, αλλά ....τραχύς και ιδιαίτερα σύντομος!
Από 46 χιλιάρικα... πολύ απλά, ΔΕΝ !! (Τα 2,2 λίτρα δεν τα σχολιάζω).
Ορθά αναφέρατε στο άρθρο σας τα ανταγωνιστικά πρεμιουμ μοντέλα με αυτά τα χρήματα (ή περίπου αυτά) που είναι στο θρόνο της κατηγορίας. 3 μπράντες (περιττό να τις αναφέρω) που το συγκεκριμένο μοντέλο δε δύναται να ανταγωνιστεί. Θα μπορούσε, θεωρητικά, με λίγο χαμηλότερη τιμή, και αυστηρά μέχρι 2λιτρο μοτέρ, να πάρει μερίδιο (ίσως) από τα δίλιτρα Πασσάτ, S 60, κάτι σαν ημιπρεμιουμ κατηγορία ΑΝ μπορώ να επικαλεστώ τέτοιον όρο.
Όποτε, το 6άρι, θα το χαρούν Ευρωπαίοι, Βαλκάνιοι, Ασιάτες, Αμερικανοί, όλοι, πλην ημών!
Καλές πωλήσεις «6άρι».... (?)
Προς YS . Επειδή είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου στην Αγγλία 4 χρόνια θα σου πω ότι εδώ μιλάμε για την υπερπολυτελή έκδοση την οποία έχω κι εγώ. Τα συστήματα ασφαλείας κλπ που έχει πάνω στα αντίστοιχα premium γερμανικά κοστίζουν σίγουρα 10 + χιλιάρικα παραπάνω. Είναι θύμα του φόρου πολυτελείας λόγω κυβικών. Πάντως στο εξωτερικό έχει πάρα πολύ καλές κριτικές και εγώ είμαι υπερευχαριστημενος. Μην λαϊκίζεις λοιπόν . Δεν είναι ένα απλά καλό αυτοκίνητο. Είναι πάρα πολύ καλό σε όλους τους τομείς.
Αμαξάρα, αλλά τι να το κάνεις. Απαγορευτική και η τιμή του και τα κυβικά του.
Ο εμπορικός ΠΑΤΟΣ της Mazda συνεχίζεται... απαράδεκτη τιμή για ένα μοντέλο που είναι απλά καλό και θα έπρεπε να ξεκινάει 20 (!!!) χιλιάρικα φθηνότερα...
....μια χαρά είναι το «6άρι της Μάζντα», εξαιρετική πρόταση, αλλά μη λέμε τα ίδια, ΌΧΙ για την δική μας αγορά. Δυστυχώς, ο δρόμος του «6αριού» δεν θα είναι ανηφορικός όπως ευγενικά αναφέρεται, αλλά ....τραχύς και ιδιαίτερα σύντομος! Από 46 χιλιάρικα... πολύ απλά, ΔΕΝ !! (Τα 2,2 λίτρα δεν τα σχολιάζω). Ορθά αναφέρατε στο άρθρο σας τα ανταγωνιστικά πρεμιουμ μοντέλα με αυτά τα χρήματα (ή περίπου αυτά) που είναι στο θρόνο της κατηγορίας. 3 μπράντες (περιττό να τις αναφέρω) που το συγκεκριμένο μοντέλο δε δύναται να ανταγωνιστεί. Θα μπορούσε, θεωρητικά, με λίγο χαμηλότερη τιμή, και αυστηρά μέχρι 2λιτρο μοτέρ, να πάρει μερίδιο (ίσως) από τα δίλιτρα Πασσάτ, S 60, κάτι σαν ημιπρεμιουμ κατηγορία ΑΝ μπορώ να επικαλεστώ τέτοιον όρο. Όποτε, το 6άρι, θα το χαρούν Ευρωπαίοι, Βαλκάνιοι, Ασιάτες, Αμερικανοί, όλοι, πλην ημών! Καλές πωλήσεις «6άρι».... (?)