Ένα update σε infotainment και διάκοσμο δεν επηρεάζει τον απολαυστικό χαρακτήρα του εμβληματικού MX-5, το οποίο παραμένει το αφιέρωμα της Mazda στο Θεό του fun-to-drive.
What is new
- Ψηφιακό και αισθητικό update του MX-5
- 1,5 Skyactiv-G με 132 άλογα
- 0-100 σε 7,8 δλ.
- Μεταλλική, ηλεκτρική οροφή για το RF
- Από 36.740 (RF)
Η συνταγή του MX-5 παραμένει ίδια εδώ και δεκαετίες: Από το 1989 η παιχνιδομηχανή της Mazda έρχεται με κινητήρα εμπρός και πίσω κίνηση, άριστη ισορροπία του χαμηλού του βάρους, τιμόνι-ποίημα, λεβιέ ταχυτήτων με ηδονικό κλικ-κλικ στις εναλλαγές και ένα ονειρεμένο πλαίσιο. Το roadster που ανέστησε την ξεχασμένη κατηγορία των μικρών διθέσιων, πισωκίνητων κατασκευών παραγωγής οδηγικής απόλαυσης, έχει γίνει θρύλος. Σήμερα υφίσταται η 4η γενιά του και το μοντέλο της δοκιμής είναι η ανανεωμένη εκδοχή, που δοκιμάσαμε πέρυσι τέτοιο καιρό. Σχεδιαστικά δεν έχει αλλάξει τίποτα, έχει όμως αναβαθμισμένο σύστημα infotainment, νέο διάκοσμο στην καμπίνα και αλλαγές στον εξοπλισμό. Φυσικά δεν χάσαμε την ευκαιρία να μετατρέψουμε ξανά λίτρα αμόλυβδης βενζίνης σε μοναδικές οδηγικές στιγμές ειδικά με την έκδοση RF, σαν αυτή που βλέπεις στις φωτογραφίες με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, αλλά σταθερές πίσω κολώνες για ένα τελικό αποτέλεσμα μιας έκδοσης Targa. Όπως και να το κάνεις είναι ένα bijoux κάτι, που σε συνδυασμό με τον «δύο σε ένα» χαρακτήρα, δικαιολογεί απόλυτα τη διαφορά τιμής με το απλό MX-5. Πλέον η βασική έκδοση του MX-5 RF είναι η Revolution με τιμή 36.740 ευρώ, όταν η αντίστοιχη εξοπλιστική έκδοση με την υφασμάτινη οροφή έχει σχεδόν 2.100 ευρώ λιγότερα. Η βασική έκδοση του MX-5 με την κλασσική οροφή είναι η Challenge με 27.510 ευρώ, ενώ στη γκάμα έχει προστεθεί και η ξεχωριστή έκδοση Tacumi.
....To MX-5 ειναι μια κατηγορια απο μονο του. Εγω απορω ομως γιατι αυτον τον κινητηρα διαμαντι, τον sky active 1.5 των 132 ιππων δεν τον βαζουν και στη σειρα 3, η ακομη και στη σειρα 6, και εχουν ακομη τον παλαιολιθικο 2λιτρο των 122 ιππων. Τοσο πολυ σνομπαρουν την ευρωπαϊκη αγορα?
Κακώς ή καλώς δεν θα δούμε αυτήν την κατηγορία στους δρόμους μας. Όλη η Ευρώπη αλλά κ η Ελλάδα ζει το: big is beautiful. Και μάλιστα the bigger the better. Όποτε η νεαρά της γειτονιάς θα πάρει (ή θα ήθελε τουλάχιστον) πχ κάτι σαν C-HR, ο νεαρός της γειτονιάς κάτι σε PUMA, ο 40αρης κλασικά Qashqai, και ο/η στέλεχος εταιρείας X1 και ξερό ψωμί. Κοινώς, ύψος να έχει, κ ότι να’ναι.
Έξυπνη κ πετυχημένη συνταγή το MX-5, αλλά είναι μιας άλλης εποχής, όταν η αγορά αυτοκινήτου και οι επιθυμίες μας ήταν πολύ διαφορετικές.
Η Mazda ως εταιρία θέλει να μπει στην premium κατηγορία, έχει αναβαθμήση πολύ τα υλικά κατασκευης σε σχέση με το παρελθον και το Design αν και για καποια αυτοκήνιτα ειναι πολυ τσιμπημένες οι τιμες πχ Mazda 2 που πλεον το μοντελο του 2020 φλερτάρει τα 20.000€ με 1.5 90CV
(εχουμε στην οικογένεια το Mazda 2 1.5 75cv Black Tech Edition (Ισπανια) με προφορα στα 15850€ αλλά μονελο του 2019 , οσον αφορα τους κινητήρες πειραματιζεται με τους skyactiv-X αλλά για τα Ευρωπαικά δεδομενα τα 2.0+ λιτρα ειναι πολλά και ιδιος για Ελλάδα απαγορευτικό. Υ.Γ στην Ισπανια η Mazda εκανε μεγάλη άνοδο στις πωλήσης και αυτο λόγο τον καλών προφορών.
όταν πιάσει πάτο ξανα η MAZDA τοτε θα καταλαβει οτι κατι δεν παει σιγουρα καλα, αλλα δεν θα υπαρξει ξανα ευκαιρια. Και υψηλες τιμες και ιπποι μιας αλλης εποχης
Θα συμφωνήσωμε τον Jiu-Jitsu αλλά θα πρεπει αν σκευτουμε και οτι ειναι ενα αυτοκινητο"ειδικο" διθέσιο αρα για μια εστο τριμελης οικογένεια η καποιον που έχει βλεψεις στο αμεστο μελλον να κανει οικογένεια είναι απαγορευτικο ή θα πρεπει να έχει ενα 2º αυτοκινητο τουλαχτον κατιγοριας B και πάνω. συν το κοστος αγωράς που στην Ελλάδα ειναι αρκετά ανεβασμένο σε σχεση με την Ευρώπη και χωρης ιδιετερα προωθητικα προγράμματα. Παντος οιποιως μπωρει να το παρει, στα 1.5 ειναι απιστευτο (το εχω δοκιμάσει MX5 ST 1.5 ).
....To MX-5 ειναι μια κατηγορια απο μονο του. Εγω απορω ομως γιατι αυτον τον κινητηρα διαμαντι, τον sky active 1.5 των 132 ιππων δεν τον βαζουν και στη σειρα 3, η ακομη και στη σειρα 6, και εχουν ακομη τον παλαιολιθικο 2λιτρο των 122 ιππων. Τοσο πολυ σνομπαρουν την ευρωπαϊκη αγορα?
Κακώς ή καλώς δεν θα δούμε αυτήν την κατηγορία στους δρόμους μας. Όλη η Ευρώπη αλλά κ η Ελλάδα ζει το: big is beautiful. Και μάλιστα the bigger the better. Όποτε η νεαρά της γειτονιάς θα πάρει (ή θα ήθελε τουλάχιστον) πχ κάτι σαν C-HR, ο νεαρός της γειτονιάς κάτι σε PUMA, ο 40αρης κλασικά Qashqai, και ο/η στέλεχος εταιρείας X1 και ξερό ψωμί. Κοινώς, ύψος να έχει, κ ότι να’ναι. Έξυπνη κ πετυχημένη συνταγή το MX-5, αλλά είναι μιας άλλης εποχής, όταν η αγορά αυτοκινήτου και οι επιθυμίες μας ήταν πολύ διαφορετικές.
Η Mazda ως εταιρία θέλει να μπει στην premium κατηγορία, έχει αναβαθμήση πολύ τα υλικά κατασκευης σε σχέση με το παρελθον και το Design αν και για καποια αυτοκήνιτα ειναι πολυ τσιμπημένες οι τιμες πχ Mazda 2 που πλεον το μοντελο του 2020 φλερτάρει τα 20.000€ με 1.5 90CV (εχουμε στην οικογένεια το Mazda 2 1.5 75cv Black Tech Edition (Ισπανια) με προφορα στα 15850€ αλλά μονελο του 2019 , οσον αφορα τους κινητήρες πειραματιζεται με τους skyactiv-X αλλά για τα Ευρωπαικά δεδομενα τα 2.0+ λιτρα ειναι πολλά και ιδιος για Ελλάδα απαγορευτικό. Υ.Γ στην Ισπανια η Mazda εκανε μεγάλη άνοδο στις πωλήσης και αυτο λόγο τον καλών προφορών.
όταν πιάσει πάτο ξανα η MAZDA τοτε θα καταλαβει οτι κατι δεν παει σιγουρα καλα, αλλα δεν θα υπαρξει ξανα ευκαιρια. Και υψηλες τιμες και ιπποι μιας αλλης εποχης
Θα συμφωνήσωμε τον Jiu-Jitsu αλλά θα πρεπει αν σκευτουμε και οτι ειναι ενα αυτοκινητο"ειδικο" διθέσιο αρα για μια εστο τριμελης οικογένεια η καποιον που έχει βλεψεις στο αμεστο μελλον να κανει οικογένεια είναι απαγορευτικο ή θα πρεπει να έχει ενα 2º αυτοκινητο τουλαχτον κατιγοριας B και πάνω. συν το κοστος αγωράς που στην Ελλάδα ειναι αρκετά ανεβασμένο σε σχεση με την Ευρώπη και χωρης ιδιετερα προωθητικα προγράμματα. Παντος οιποιως μπωρει να το παρει, στα 1.5 ειναι απιστευτο (το εχω δοκιμάσει MX5 ST 1.5 ).