+ Σχεδίαση, οδηγοκεντρικός χαρακτήρας και fun to drive αίσθηση, ακαμψία και οδική συμπεριφορά, αίσθηση τιμονιού και επιλογέα, άνεση και ποιότητα κύλισης, φρένα, συγκρατημένη κατανάλωση, εξοπλισμός, λειτουργία οροφής της έκδοσης RF - Έλλειψη δύναμης και ροπής χαμηλά, τραχύτητα και αδιάφορος ήχος κινητήρα, τιμή έκδοσης RF
Ένα μικρό update σε infotaiment και διάκοσμο καμπίνας ήταν μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να πλεύσουμε ξανά στα πελάγη της οδηγικής ευτυχίας, που προσφέρει το εμβληματικό Mazda MX-5.
....To MX-5 ειναι μια κατηγορια απο μονο του. Εγω απορω ομως γιατι αυτον τον κινητηρα διαμαντι, τον sky active 1.5 των 132 ιππων δεν τον βαζουν και στη σειρα 3, η ακομη και στη σειρα 6, και εχουν ακομη τον παλαιολιθικο 2λιτρο των 122 ιππων. Τοσο πολυ σνομπαρουν την ευρωπαϊκη αγορα?
Κακώς ή καλώς δεν θα δούμε αυτήν την κατηγορία στους δρόμους μας. Όλη η Ευρώπη αλλά κ η Ελλάδα ζει το: big is beautiful. Και μάλιστα the bigger the better. Όποτε η νεαρά της γειτονιάς θα πάρει (ή θα ήθελε τουλάχιστον) πχ κάτι σαν C-HR, ο νεαρός της γειτονιάς κάτι σε PUMA, ο 40αρης κλασικά Qashqai, και ο/η στέλεχος εταιρείας X1 και ξερό ψωμί. Κοινώς, ύψος να έχει, κ ότι να’ναι.
Έξυπνη κ πετυχημένη συνταγή το MX-5, αλλά είναι μιας άλλης εποχής, όταν η αγορά αυτοκινήτου και οι επιθυμίες μας ήταν πολύ διαφορετικές.
Η Mazda ως εταιρία θέλει να μπει στην premium κατηγορία, έχει αναβαθμήση πολύ τα υλικά κατασκευης σε σχέση με το παρελθον και το Design αν και για καποια αυτοκήνιτα ειναι πολυ τσιμπημένες οι τιμες πχ Mazda 2 που πλεον το μοντελο του 2020 φλερτάρει τα 20.000€ με 1.5 90CV
(εχουμε στην οικογένεια το Mazda 2 1.5 75cv Black Tech Edition (Ισπανια) με προφορα στα 15850€ αλλά μονελο του 2019 , οσον αφορα τους κινητήρες πειραματιζεται με τους skyactiv-X αλλά για τα Ευρωπαικά δεδομενα τα 2.0+ λιτρα ειναι πολλά και ιδιος για Ελλάδα απαγορευτικό. Υ.Γ στην Ισπανια η Mazda εκανε μεγάλη άνοδο στις πωλήσης και αυτο λόγο τον καλών προφορών.
όταν πιάσει πάτο ξανα η MAZDA τοτε θα καταλαβει οτι κατι δεν παει σιγουρα καλα, αλλα δεν θα υπαρξει ξανα ευκαιρια. Και υψηλες τιμες και ιπποι μιας αλλης εποχης
Θα συμφωνήσωμε τον Jiu-Jitsu αλλά θα πρεπει αν σκευτουμε και οτι ειναι ενα αυτοκινητο"ειδικο" διθέσιο αρα για μια εστο τριμελης οικογένεια η καποιον που έχει βλεψεις στο αμεστο μελλον να κανει οικογένεια είναι απαγορευτικο ή θα πρεπει να έχει ενα 2º αυτοκινητο τουλαχτον κατιγοριας B και πάνω. συν το κοστος αγωράς που στην Ελλάδα ειναι αρκετά ανεβασμένο σε σχεση με την Ευρώπη και χωρης ιδιετερα προωθητικα προγράμματα. Παντος οιποιως μπωρει να το παρει, στα 1.5 ειναι απιστευτο (το εχω δοκιμάσει MX5 ST 1.5 ).
....To MX-5 ειναι μια κατηγορια απο μονο του. Εγω απορω ομως γιατι αυτον τον κινητηρα διαμαντι, τον sky active 1.5 των 132 ιππων δεν τον βαζουν και στη σειρα 3, η ακομη και στη σειρα 6, και εχουν ακομη τον παλαιολιθικο 2λιτρο των 122 ιππων. Τοσο πολυ σνομπαρουν την ευρωπαϊκη αγορα?
Κακώς ή καλώς δεν θα δούμε αυτήν την κατηγορία στους δρόμους μας. Όλη η Ευρώπη αλλά κ η Ελλάδα ζει το: big is beautiful. Και μάλιστα the bigger the better. Όποτε η νεαρά της γειτονιάς θα πάρει (ή θα ήθελε τουλάχιστον) πχ κάτι σαν C-HR, ο νεαρός της γειτονιάς κάτι σε PUMA, ο 40αρης κλασικά Qashqai, και ο/η στέλεχος εταιρείας X1 και ξερό ψωμί. Κοινώς, ύψος να έχει, κ ότι να’ναι. Έξυπνη κ πετυχημένη συνταγή το MX-5, αλλά είναι μιας άλλης εποχής, όταν η αγορά αυτοκινήτου και οι επιθυμίες μας ήταν πολύ διαφορετικές.
Η Mazda ως εταιρία θέλει να μπει στην premium κατηγορία, έχει αναβαθμήση πολύ τα υλικά κατασκευης σε σχέση με το παρελθον και το Design αν και για καποια αυτοκήνιτα ειναι πολυ τσιμπημένες οι τιμες πχ Mazda 2 που πλεον το μοντελο του 2020 φλερτάρει τα 20.000€ με 1.5 90CV (εχουμε στην οικογένεια το Mazda 2 1.5 75cv Black Tech Edition (Ισπανια) με προφορα στα 15850€ αλλά μονελο του 2019 , οσον αφορα τους κινητήρες πειραματιζεται με τους skyactiv-X αλλά για τα Ευρωπαικά δεδομενα τα 2.0+ λιτρα ειναι πολλά και ιδιος για Ελλάδα απαγορευτικό. Υ.Γ στην Ισπανια η Mazda εκανε μεγάλη άνοδο στις πωλήσης και αυτο λόγο τον καλών προφορών.
όταν πιάσει πάτο ξανα η MAZDA τοτε θα καταλαβει οτι κατι δεν παει σιγουρα καλα, αλλα δεν θα υπαρξει ξανα ευκαιρια. Και υψηλες τιμες και ιπποι μιας αλλης εποχης
Θα συμφωνήσωμε τον Jiu-Jitsu αλλά θα πρεπει αν σκευτουμε και οτι ειναι ενα αυτοκινητο"ειδικο" διθέσιο αρα για μια εστο τριμελης οικογένεια η καποιον που έχει βλεψεις στο αμεστο μελλον να κανει οικογένεια είναι απαγορευτικο ή θα πρεπει να έχει ενα 2º αυτοκινητο τουλαχτον κατιγοριας B και πάνω. συν το κοστος αγωράς που στην Ελλάδα ειναι αρκετά ανεβασμένο σε σχεση με την Ευρώπη και χωρης ιδιετερα προωθητικα προγράμματα. Παντος οιποιως μπωρει να το παρει, στα 1.5 ειναι απιστευτο (το εχω δοκιμάσει MX5 ST 1.5 ).