Στο minimal, αλλά άκρως ποιοτικό, εσωτερικό οι αλλαγές είναι τεχνολογικές και αισθητικές: Όλες οι εκδόσεις πλέον εισάγουν στο βασικό εξοπλισμό τους το Apple
Carplay-Android Auto, ενώ προστέθηκε νέα ασημένια ραφή στα καθίσματα, στο λεβιέ ταχυτήτων, στη «χούφτα», στο τιμόνι και στις εσωτερικές επενδύσεις πορτών.
Με το χαμόγελο στα χείλη...
32.045 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2020)
Καθισμένος χαμηλά με τον επιλογέα-ποίημα και το τιμόνι να υφίσταται ως προέκταση των χεριών σου νιώθεις να το «φοράς» το ΜΧ5 και το μόνο που θέλεις είναι κάνεις την τέλεια διαδρομή. Μόνο που με το μικρό ανοιχτό διθέσιο μοντέλο κάθε διαδρομή μπορεί να γίνει τέλεια. Ακόμη και μέσα στην πόλη με την απίστευτη ευελιξία, το απίθανα μικρό κύκλο στροφής και τη μαγική λειτουργία της ανάρτησης, που φιλτράρει τέλεια τις ανωμαλίες, που συναντούν τα 16άρια Yokohama Advan Sport V105 χωρίς θορύβους και χωρίς τραντάγματα. Ευθύβολο και σταθερό στον ανοιχτό δρόμο με κλειστή οροφή ταξιδεύει υπέροχα, ενώ αν αποφασίσεις την Tagra επιλογή, η κόμμωση των επιβατών παραμένει απόλυτα προστατευμένη από τον αέρα ακόμα και σε ταχύτητες πάνω από 150 χλμ./ωρα.
Το πραγματικό οδηγικό μεγαλείο όμως του Μazda MX-5 θα φανεί σε μια επαρχιακή διαδρομή με στροφές. Εκεί είναι που θα εξαργυρώσεις με πολλά χαμόγελα ανά ώρα το στιβαρό πλαίσιο, την ευρεία χρήση αλουμινίου και το χαμηλό βάρος, το ιδανικό ζύγισμα των μαζών, τις άμεσες αντιδράσεις στις κινήσεις των χεριών και την ηδονική ρυθμισιμότητα του συνόλου. Σίγουρα πρέπει να ξεχάσεις το βόλεμα με την πλούσια ροπή των turbo και για να πας αέρα πρέπει να μαστιγώνεις τον κινητήρα συνεχώς μεταξύ 5.000 και 7.000 σ.α.λ με μια σχέση κάτω, αλλά από την άλλη αυτό το πραγματάκι σου δίνει τα εφόδια για να μεταφέρεις πολλή ταχύτητα μέσα στη στροφή. Αυτή η «μικρή» έκδοση, είναι μαλακή (και άνετη) και γέρνει λίγο περισσότερο απΆ όσο θέλεις, ενώ σε κανονικές συνθήκες το «γύρισμα» είναι δύσκολο. Κάτι η έλλειψη ροπής, κάτι η έλλειψη μπλοκέ διαφορικού κάνουν την υπερστροφή ισχύος ένα άπιαστο όνειρο. Γυαλιστερής ασφάλτου όμως και ESP επιτρέποντος, καθώς και με τη βοήθεια μιας γενναίας τιμονιάς, η πλαγιολίσθηση έρχεται για να αναστήσει τη οδηγική χαρά στο μυημένο, αλλά και να προσηλυτίσει στην περίεργη αυτή… αίρεση, τον εκπαιδευόμενο… Παρά την όχι αμελητέα κλίση, ο οδηγός σύντομα κτίζει με το MX-5 RF μια αμοιβαία σχέση οδηγικής εμπιστοσύνης, την οποία επικουρούν τόσο η γραμμικότητα του πλαισίου, όσο η ξεχωριστή χάρη του σπαρταριστού τιμονιού και τα εξαιρετικά φρένα.
....To MX-5 ειναι μια κατηγορια απο μονο του. Εγω απορω ομως γιατι αυτον τον κινητηρα διαμαντι, τον sky active 1.5 των 132 ιππων δεν τον βαζουν και στη σειρα 3, η ακομη και στη σειρα 6, και εχουν ακομη τον παλαιολιθικο 2λιτρο των 122 ιππων. Τοσο πολυ σνομπαρουν την ευρωπαϊκη αγορα?
Κακώς ή καλώς δεν θα δούμε αυτήν την κατηγορία στους δρόμους μας. Όλη η Ευρώπη αλλά κ η Ελλάδα ζει το: big is beautiful. Και μάλιστα the bigger the better. Όποτε η νεαρά της γειτονιάς θα πάρει (ή θα ήθελε τουλάχιστον) πχ κάτι σαν C-HR, ο νεαρός της γειτονιάς κάτι σε PUMA, ο 40αρης κλασικά Qashqai, και ο/η στέλεχος εταιρείας X1 και ξερό ψωμί. Κοινώς, ύψος να έχει, κ ότι να’ναι.
Έξυπνη κ πετυχημένη συνταγή το MX-5, αλλά είναι μιας άλλης εποχής, όταν η αγορά αυτοκινήτου και οι επιθυμίες μας ήταν πολύ διαφορετικές.
Η Mazda ως εταιρία θέλει να μπει στην premium κατηγορία, έχει αναβαθμήση πολύ τα υλικά κατασκευης σε σχέση με το παρελθον και το Design αν και για καποια αυτοκήνιτα ειναι πολυ τσιμπημένες οι τιμες πχ Mazda 2 που πλεον το μοντελο του 2020 φλερτάρει τα 20.000€ με 1.5 90CV
(εχουμε στην οικογένεια το Mazda 2 1.5 75cv Black Tech Edition (Ισπανια) με προφορα στα 15850€ αλλά μονελο του 2019 , οσον αφορα τους κινητήρες πειραματιζεται με τους skyactiv-X αλλά για τα Ευρωπαικά δεδομενα τα 2.0+ λιτρα ειναι πολλά και ιδιος για Ελλάδα απαγορευτικό. Υ.Γ στην Ισπανια η Mazda εκανε μεγάλη άνοδο στις πωλήσης και αυτο λόγο τον καλών προφορών.
όταν πιάσει πάτο ξανα η MAZDA τοτε θα καταλαβει οτι κατι δεν παει σιγουρα καλα, αλλα δεν θα υπαρξει ξανα ευκαιρια. Και υψηλες τιμες και ιπποι μιας αλλης εποχης
Θα συμφωνήσωμε τον Jiu-Jitsu αλλά θα πρεπει αν σκευτουμε και οτι ειναι ενα αυτοκινητο"ειδικο" διθέσιο αρα για μια εστο τριμελης οικογένεια η καποιον που έχει βλεψεις στο αμεστο μελλον να κανει οικογένεια είναι απαγορευτικο ή θα πρεπει να έχει ενα 2º αυτοκινητο τουλαχτον κατιγοριας B και πάνω. συν το κοστος αγωράς που στην Ελλάδα ειναι αρκετά ανεβασμένο σε σχεση με την Ευρώπη και χωρης ιδιετερα προωθητικα προγράμματα. Παντος οιποιως μπωρει να το παρει, στα 1.5 ειναι απιστευτο (το εχω δοκιμάσει MX5 ST 1.5 ).
....To MX-5 ειναι μια κατηγορια απο μονο του. Εγω απορω ομως γιατι αυτον τον κινητηρα διαμαντι, τον sky active 1.5 των 132 ιππων δεν τον βαζουν και στη σειρα 3, η ακομη και στη σειρα 6, και εχουν ακομη τον παλαιολιθικο 2λιτρο των 122 ιππων. Τοσο πολυ σνομπαρουν την ευρωπαϊκη αγορα?
Κακώς ή καλώς δεν θα δούμε αυτήν την κατηγορία στους δρόμους μας. Όλη η Ευρώπη αλλά κ η Ελλάδα ζει το: big is beautiful. Και μάλιστα the bigger the better. Όποτε η νεαρά της γειτονιάς θα πάρει (ή θα ήθελε τουλάχιστον) πχ κάτι σαν C-HR, ο νεαρός της γειτονιάς κάτι σε PUMA, ο 40αρης κλασικά Qashqai, και ο/η στέλεχος εταιρείας X1 και ξερό ψωμί. Κοινώς, ύψος να έχει, κ ότι να’ναι. Έξυπνη κ πετυχημένη συνταγή το MX-5, αλλά είναι μιας άλλης εποχής, όταν η αγορά αυτοκινήτου και οι επιθυμίες μας ήταν πολύ διαφορετικές.
Η Mazda ως εταιρία θέλει να μπει στην premium κατηγορία, έχει αναβαθμήση πολύ τα υλικά κατασκευης σε σχέση με το παρελθον και το Design αν και για καποια αυτοκήνιτα ειναι πολυ τσιμπημένες οι τιμες πχ Mazda 2 που πλεον το μοντελο του 2020 φλερτάρει τα 20.000€ με 1.5 90CV (εχουμε στην οικογένεια το Mazda 2 1.5 75cv Black Tech Edition (Ισπανια) με προφορα στα 15850€ αλλά μονελο του 2019 , οσον αφορα τους κινητήρες πειραματιζεται με τους skyactiv-X αλλά για τα Ευρωπαικά δεδομενα τα 2.0+ λιτρα ειναι πολλά και ιδιος για Ελλάδα απαγορευτικό. Υ.Γ στην Ισπανια η Mazda εκανε μεγάλη άνοδο στις πωλήσης και αυτο λόγο τον καλών προφορών.
όταν πιάσει πάτο ξανα η MAZDA τοτε θα καταλαβει οτι κατι δεν παει σιγουρα καλα, αλλα δεν θα υπαρξει ξανα ευκαιρια. Και υψηλες τιμες και ιπποι μιας αλλης εποχης
Θα συμφωνήσωμε τον Jiu-Jitsu αλλά θα πρεπει αν σκευτουμε και οτι ειναι ενα αυτοκινητο"ειδικο" διθέσιο αρα για μια εστο τριμελης οικογένεια η καποιον που έχει βλεψεις στο αμεστο μελλον να κανει οικογένεια είναι απαγορευτικο ή θα πρεπει να έχει ενα 2º αυτοκινητο τουλαχτον κατιγοριας B και πάνω. συν το κοστος αγωράς που στην Ελλάδα ειναι αρκετά ανεβασμένο σε σχεση με την Ευρώπη και χωρης ιδιετερα προωθητικα προγράμματα. Παντος οιποιως μπωρει να το παρει, στα 1.5 ειναι απιστευτο (το εχω δοκιμάσει MX5 ST 1.5 ).