Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη Δοκιμή: Mazda MX-5, για ηλιόλουστες βόλτες

 Σχολιάστε 
13.430 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2024)
Πρώτη Δοκιμή: Mazda MX-5, για ηλιόλουστες βόλτες
2 Φωτογραφίες »

- Δεν υπάρχουν πια κάμπριο. To ΜΧ-5 είναι το μοναδικό που πωλείται
- Είναι από τα λίγα παιχνιδιάρικα αυτοκίνητα στο δρόμο καθότι πισωκίνητο και ελαφρύ
- Φοράει 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 132 ίππων που καίει λίγο
- Έχει πολύ καλά φρένα, περνάει θόρυβος στην καμπίνα

Το μοναδικό διθέσιο κάμπριο της αγοράς

Το Mazda MX-5 είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα εδώ και δεκαετίες (διαβάστε εδώ για όλες τις γενιές του Mazda MX-5) και παράλληλα είναι το μοντέλο, που με την πρώτη του γενιά το 1989 έδωσε πνοή στην ιδέα του προσιτού διθέσιου roadster. Μια κατηγορία που στην ουσία αυτή τη στιγμή την κρατάει μόνο του, καθώς είναι το μοναδικό διθέσιο κάμπριο στην ελληνική αγορά, με εξαίρεση μοντέλα που απευθύνονται σε ελάχιστα πορτοφόλια (δείτε τις τιμές και τις εκδόσεις του Mazda MX-5).

Φοράει αποκλειστικά 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 132 ίππων

Το ΜΧ-5 ανανεώθηκε πριν λίγες μέρες και πλέον είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Η ήπια ανανέωση αφορά στους νέους προβολείς LED που πλέον ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας, τα ανασχεδιασμένα πίσω φώτα, καθώς και τη νέα οθόνη 8,8 ιντσών με αναβαθμισμένο infotainment. Επιπλέον, πλέον δεν θα συναντήσουμε τον δίλιτρο κινητήρα, αφήνοντας μοναδική διαθέσιμη επιλογή τον 1,5 Skyactiv-G ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 132 άλογα.


Από το 1989 το MX-5 έρχεται με κινητήρα εμπρός και πίσω κίνηση, άριστη ισορροπία του χαμηλού του βάρους, τιμόνι-ποίημα, λεβιέ ταχυτήτων με ηδονικό κλικ-κλικ στις εναλλαγές και ένα ονειρεμένο πλαίσιο.
2 Φωτογραφίες »

Από το 1989 το MX-5 έρχεται με κινητήρα εμπρός και πίσω κίνηση, άριστη ισορροπία του χαμηλού του βάρους, τιμόνι-ποίημα, λεβιέ ταχυτήτων με ηδονικό κλικ-κλικ στις εναλλαγές και ένα ονειρεμένο πλαίσιο.

Είναι πισωκίνητο και ελαφρύ και έτσι γίνεται «παιχνιδιάρικο» στο δρόμο

Η συνταγή του MX-5 παραμένει ίδια εδώ και δεκαετίες: Από το 1989 το MX-5 έρχεται με κινητήρα εμπρός και πίσω κίνηση, άριστη ισορροπία του χαμηλού του βάρους, τιμόνι-ποίημα, λεβιέ ταχυτήτων με ηδονικό κλικ-κλικ στις εναλλαγές και ένα ονειρεμένο πλαίσιο. Συνδυασμός που κάνει το μοντέλο της Mazda μια απόλυτη παιχνιδομηχανή στο δρόμο.

Έχει πολύ καλά φρένα, αλλά περνάει πολύς θόρυβος στην καμπίνα

Το σπορ οδηγικό προφίλ του MX-5 ολοκληρώνουν ιδανικά τα δυνατά του φρένα, τα οποία χρειάζονται 36,5 μέτρα για να ακινητοποιήσουν το ιαπωνικό roadster από τα 100 χλμ./ώρα. Από την άλλη βέβαια, ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα σε ταξίδι είναι αρκετά ανεβασμένος, φτάνοντάς τα 78,6 db, όταν στα συμβατικά αυτοκίνητα σπάνια ξεπερνούν τα 70.

Παρακάτω διαβάστε αναλυτικά τη δοκιμή του Mazda MX-5 1,5 L Skyactive-G 132
 

Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό: Με θέα τον ουρανό σε μια οδηγοκεντρική καμπίνα
Σελίδα 3Κινητήρας: Ατμοσφαιρικό που του αρέσει να δουλεύει στο κόκκινο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Δε γίνεται να αντισταθείς στην επιθυμία για παιχνίδι…
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
SEAT XENOIASTOI