Η διθέσια καμπίνα του Mazda MX-5 παραμένει σε φιλοσοφία κοντά σε αυτή του αρχέτυπου προτάσσοντας έναν ιδιαίτερο συνδυασμό λιτότητας, αλλά και κομψότητας με κέντρο τον οδηγό
Το MX-5 προκαλεί όπως και να έχει με το, λίγο κάτω από 4 μέτρα, αμάξωμα να ενσωματώνει άριστα τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo της Mazda και να τη συνδυάζει αρμονικά με τους νέους προβολείς LED (πλέον ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας), τους τονισμένους θόλους και τις αναλογίες ενός γνήσιου roadster. Έτσι είτε με κλειστή την υφασμάτινη οροφή, είτε ιδιαίτερα με ανοιχτή κουκούλα το ΜΧ-5 θα κερδίσει τις εντυπώσεις και θα τραβήξει τα βλέμματα.
Η διθέσια καμπίνα του Mazda MX-5 παραμένει σε φιλοσοφία κοντά σε αυτή του αρχέτυπου προτάσσοντας έναν ιδιαίτερο συνδυασμό λιτότητας, αλλά και κομψότητας με κέντρο τον οδηγό. Βέβαια σε όλο αυτό υπάρχει και η εύστοχη εναρμόνιση με τις επιταγές της σύγχρονης ψηφιακής εποχής κάτι που εκφράζεται κυρίως με την ευκρινέστατη νέα έγχρωμη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό. Από εκεί και πέρα τα πλαστικά στο ταμπλό είναι τόσο στιβαρά τοποθετημένα και όμορφα φινιρισμένα που ανεβάζουν το επίπεδο της ποιότητα ακόμα και αν είναι από σκληρά -καλής ποιότητας- υλικά με ορισμένες μαλακές επενδύσεις. Κλασικό ντουλαπάκι συνοδηγού δεν υπάρχει, τα βασικά μικροαντικείμενα θα τα βολέψεις σε χώρο χαμηλά ανάμεσα στα καθίσματα ή πιο ψηλά στο ύψος των ώμων, ενώ και το πορτ-μπαγκάζ των 130 λτ. θα χωρέσει τα απαραίτητα για ένα 3ημερο με τον/την σύντροφό σου.