Για να εκμεταλλευθείς την ικανοποιητική απόδοση του συνόλου στην πράξη, θα πρέπει να είσαι μια σχέση κάτω και να πιέζεις μεταξύ 5.000 – 7.000 σ.α.λ. για να αισθανθείς επιτάχυνση
Το Mazda MX-5 κάτω από το μυώδες καπό του φοράει τον 1,5 λίτρου Skyactiv-G κινητήρα που αποδίδει 132 ίππους (136 με super αμόλυβδη υψηλών οκτανίων) και 152 Nm ροπής τα οποία μάλιστα είναι διαθέσιμα σε υψηλές στροφές (4.000 σ.α.λ.). Αυτό συνεπάγεται πως για να εκμεταλλευθείς την ικανοποιητική απόδοση του συνόλου στην πράξη, θα πρέπει να είσαι μια σχέση κάτω και να πιέζεις μεταξύ 5.000 – 7.000 σ.α.λ. για να αισθανθείς επιτάχυνση και κυρίως πρέπει να παίζεις συνεχώς το 6τάχυτο κιβώτιο. Δόξα τω θεώ ο επικός επιλογέας με τις μικρές διαδρομές, το απίθανο κούμπωμα και την μοναδική ακρίβεια δηλώνει «παρών» αποτελώντας ένα από τα highlights του ΜΧ-5 και ένα σημείο αναφοράς γενικότερα. Οι επιδόσεις πάντως είναι καλές όμως ακόμα καλύτερη είναι η κατανάλωσή του που δεν ξεπερνά τα 8,0 λίτρα/100 χλμ. βενζίνης, αν και στο τέλος της ημέρας σίγουρα θα θυσίαζες μερικά λίτρα βενζίνης παραπάνω για τον δίλιτρο κινητήρα των 184 ίππων που «κόπηκε» με την ανανέωση του ιαπωνικού roadster.
Μοναδική διαθέσιμη επιλογή κινητήρα είναι πλέον ο 1,5 Skyactiv-G, ο οποίος κατά την ανανέωση του μοντέλου αύξησε ελαφρώς την ισχύ του από τα 132 στα 136 άλογα, υπό την προϋπόθεση ότι λειτουργεί με καύσιμο υψηλών οκτανίων