Η υποστροφική διάθεση στα «πολλά», προειδοποιεί και αντιμετωπίζεται εύκολα από το κοφτερό εμπρόσθιο μέρος, ενώ ως πισωκίνητο, η υπερστροφή στα «λίγα» προκύπτει μόνο αν την εκβιάσεις και έχει προοδευτικής έκτασης γωνίες και μικρή διάρκεια
Τη στιγμή που κάθεσαι στο κάθισμα, με τη μία νιώθεις όλη την κατασκευή να είναι κτισμένη γύρω σου και την αίσθηση πως είσαι ελάχιστα εκατοστά πάνω από την άσφαλτο. Τυχαίο; Με τίποτα. Βασικό συστατικό στη συνταγή του MX-5 ανέκαθεν ήταν η ιδανική, 50/50, κατανομή του βάρους και έτσι με το τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια και τον επιλογέα σε ιδανική απόσταση είσαι έτοιμος για οδηγικές απολαύσεις σε μια επαρχιακή διαδρομή με στροφές.
Στην καθημερινότητα το MX-5 εκπλήσσει ευχάριστα με την άνεση της ανάρτησής του και την ευελιξία που παρέχει ο μικρός κύκλος στροφής
Εκεί είναι που θα εξαργυρώσεις με πολλά χαμόγελα ανά ώρα το στιβαρό πλαίσιο, την ευρεία χρήση αλουμινίου και το χαμηλό βάρος, το ιδανικό ζύγισμα των μαζών, τις άμεσες αντιδράσεις στις κινήσεις των χεριών και την ηδονική ρυθμισιμότητα του συνόλου. Από εκεί και πέρα τα δρώμενα έχουν να κάνουν με τη διάθεση του οδηγού.
Η υποστροφική διάθεση στα «πολλά», προειδοποιεί και αντιμετωπίζεται εύκολα από το κοφτερό εμπρόσθιο μέρος, ενώ ως πισωκίνητο, η υπερστροφή στα «λίγα» προκύπτει μόνο αν την εκβιάσεις και έχει προοδευτικής έκτασης γωνίες και μικρή διάρκεια, αλλά χαρίζει και μεγάλα χαμόγελα…
Βέβαια επειδή στην καθημερινότητά σου θα είσαι σε αστικό περιβάλλον, το MX-5 εκπλήσσει ευχάριστα με την άνεση της ανάρτησής του και την ευελιξία που παρέχει ο μικρός κύκλος στροφής.
Σελίδα 1 | Πρώτη Δοκιμή: Mazda MX-5, για ηλιόλουστες βόλτες |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-Εσωτερικό: Με θέα τον ουρανό σε μια οδηγοκεντρική καμπίνα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Ατμοσφαιρικό που του αρέσει να δουλεύει στο κόκκινο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Δε γίνεται να αντισταθείς στην επιθυμία για παιχνίδι… |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά |