Η απίθανη απόκριση του κινητήρα, η super πολιτισμένη λειτουργία του και φυσικά οι τονισμένες επιδόσεις του Skyactiv-X με τα 180 άλογα, κάνουν ακόμη πιο ευχάριστη την οδηγική εμπειρία του Mazda3.
Στο δρόμο: Ακόμη πιο ευχάριστο
121.398 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2020)
Η απίθανη απόκριση του κινητήρα, η super πολιτισμένη λειτουργία του και φυσικά οι τονισμένες επιδόσεις του Skyactiv-X με τα 180 άλογα, κάνουν ακόμη πιο ευχάριστη την οδηγική εμπειρία του Mazda3 με την εξαιρετική θέση οδήγησης και την αλάνθαστη εργονομία. Η ανάρτηση λειτουργεί άψογα ισορροπώντας αριστοτεχνικά ανάμεσα στο κράτημα και την premium άνεση (αν και το χαμηλό προφίλ των στάνταρ 18ΆΆ τροχών δεν κρύβεται πάνω από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες), με συγκρατημένη κλίση και άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού. Το τιμόνι είναι εξαιρετικό, ενώ τα φαρδιά μετατρόχια και το στάνταρ G-Vectoring Control Plus που επεμβαίνει στα φρένα και στον κινητήρα, εκτοξεύουν την αποτελεσματικότητα του Mazda3, που στρίβει ουδέτερα χωρίς υποψία υποστροφής και διατηρώντας υψηλότατες μέσες ωριαίες. Εξαιρετικά φρένα, σπουδαία ποιότητα κύλισης, χαμηλός θόρυβος και απίθανο πλαίσιο συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο την εικόνα του Mazda3 με τον επαναστατικό νέο Skyactiv-X κινητήρα.
....Καλος ο κινητηρας, αλλα οχι εμπορικος για την ελληνικη και ευρωπαϊκη αγορα. Απορω γιατι δεν το βγαζουν με τον Sky Activ 1.5 με τους 132 ιππους, αυτον που φοραει το Μiata. Δεν θα ειχε αντιπαλο. Οι ιθυνοντες της Mazda πρεπει να μαθουν να υπολογιζουν και την ευρωπαϊκη αγορα.
Είναι ένα ποιοτικό μικρομεσαίο, για όποιον θέλει κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα, κ δεν αρκείται στο (καλό) κατεστημένο. Το συγκεκριμένο μοτέρ (δε μου είναι ξεκάθαρο - ποιο το όφελος τόσης καινοτομίας) το κάνει να είναι και σβέλτο. Στην Ελληνική αγορά δεν θα περπατήσει, όπου αυτό μπορεί να μην αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα για την μαμά Mazda Ιαπωνίας (πολύ μικρή η Ελληνική αγορά), αλλά σίγουρα για την εδώ αντιπροσωπεία....
....Καλος ο κινητηρας, αλλα οχι εμπορικος για την ελληνικη και ευρωπαϊκη αγορα. Απορω γιατι δεν το βγαζουν με τον Sky Activ 1.5 με τους 132 ιππους, αυτον που φοραει το Μiata. Δεν θα ειχε αντιπαλο. Οι ιθυνοντες της Mazda πρεπει να μαθουν να υπολογιζουν και την ευρωπαϊκη αγορα.
Είναι ένα ποιοτικό μικρομεσαίο, για όποιον θέλει κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα, κ δεν αρκείται στο (καλό) κατεστημένο. Το συγκεκριμένο μοτέρ (δε μου είναι ξεκάθαρο - ποιο το όφελος τόσης καινοτομίας) το κάνει να είναι και σβέλτο. Στην Ελληνική αγορά δεν θα περπατήσει, όπου αυτό μπορεί να μην αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα για την μαμά Mazda Ιαπωνίας (πολύ μικρή η Ελληνική αγορά), αλλά σίγουρα για την εδώ αντιπροσωπεία....
Ωραίο αμαξάκι, τι να το κάνεις; και τα κυβικά του απαγορευτικά και η τιμή του.