+ Απόκριση, ραφιναρισμένη λειτουργία και απόδοση κινητήρα, συγκρατημένη κατανάλωση εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας - Mέτρια ροπή χαμηλά, τιμή, πίσω και πλάγια ορατότητα, xώρος αποσκευών
H Mazda έδειξε ακόμη μια φορά πως προχωρά τις εξελίξεις της με πάθος και συναίσθημα. O νέος επαναστατικός κινητήρας Skyactiv-X ανάδειξε περισσότερο τις αρετές του εξαιρετικού, αλλά «τσουχτερού» σε τιμή μικρομεσαίου μοντέλου της Mazda.
....Καλος ο κινητηρας, αλλα οχι εμπορικος για την ελληνικη και ευρωπαϊκη αγορα. Απορω γιατι δεν το βγαζουν με τον Sky Activ 1.5 με τους 132 ιππους, αυτον που φοραει το Μiata. Δεν θα ειχε αντιπαλο. Οι ιθυνοντες της Mazda πρεπει να μαθουν να υπολογιζουν και την ευρωπαϊκη αγορα.
Είναι ένα ποιοτικό μικρομεσαίο, για όποιον θέλει κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα, κ δεν αρκείται στο (καλό) κατεστημένο. Το συγκεκριμένο μοτέρ (δε μου είναι ξεκάθαρο - ποιο το όφελος τόσης καινοτομίας) το κάνει να είναι και σβέλτο. Στην Ελληνική αγορά δεν θα περπατήσει, όπου αυτό μπορεί να μην αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα για την μαμά Mazda Ιαπωνίας (πολύ μικρή η Ελληνική αγορά), αλλά σίγουρα για την εδώ αντιπροσωπεία....
....Καλος ο κινητηρας, αλλα οχι εμπορικος για την ελληνικη και ευρωπαϊκη αγορα. Απορω γιατι δεν το βγαζουν με τον Sky Activ 1.5 με τους 132 ιππους, αυτον που φοραει το Μiata. Δεν θα ειχε αντιπαλο. Οι ιθυνοντες της Mazda πρεπει να μαθουν να υπολογιζουν και την ευρωπαϊκη αγορα.
Είναι ένα ποιοτικό μικρομεσαίο, για όποιον θέλει κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα, κ δεν αρκείται στο (καλό) κατεστημένο. Το συγκεκριμένο μοτέρ (δε μου είναι ξεκάθαρο - ποιο το όφελος τόσης καινοτομίας) το κάνει να είναι και σβέλτο. Στην Ελληνική αγορά δεν θα περπατήσει, όπου αυτό μπορεί να μην αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα για την μαμά Mazda Ιαπωνίας (πολύ μικρή η Ελληνική αγορά), αλλά σίγουρα για την εδώ αντιπροσωπεία....
Ωραίο αμαξάκι, τι να το κάνεις; και τα κυβικά του απαγορευτικά και η τιμή του.