3 φωτογραφίες »

Η AMG A45 S συνδυάζει έναν κορυφαίο τεχνολογικά κινητήρα, με ένα θαυμάσιο κιβώτιο και εξελιγμένη ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενη τετρακίνηση. Το αποτέλεσμα είναι καθηλωτικό.

Κινητήρας-Κιβώτιο-Τετρακίνηση: Μοναδικό τρίπτυχο για έντονες συγκινήσεις

37.267 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2021)

Η Mercedes-AMG A45 μας συστήθηκε και από την προηγούμενη γενιά της ως το πιο ισχυρό δίλιτρο μοντέλο παραγωγής. Η νέα γενιά είναι πολλά περισσότερα από αυτό αλλά φυσικά και αυτό. Πηγή ισχύος αυτή τη φορά είναι ο νέος Μ139 επίσης 2λιτρος και 4κύλινδρος κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 421 ίππους. Το τεχνολογικό του υπόβαθρο είναι κορυφαίο, ενώ φτιάχνεται όπως όλα τα υπόλοιπα διαμάντια της AMG με τη λογική one man, one engine. Μεταξύ άλλων διαθέτει υπερσυμπιεστή twinscroll με μέγιστη τιμή υπερπλήρωσης στα 2,1 bar, ειδική κατεργασία στους κυλίνδρους με νανοτεχνολογία για χαμηλότερες τριβές, αλουμινένιο στρόφαλο και μεταβλητό χρονισμό Camtronic, ενώ έχει μελετηθεί διεξοδικά για την καλύτερη ψύξη του μπλοκ, συνδυάζοντας μηχανική και ηλεκτρική αντλία νερού και intercooler δύο σταδίων, το οποίο μάλιστα συνεργάζεται και με το σύστημα κλιματισμού.

Δεν είναι τα «νούμερα» μόνο που το καθιστούν το κορυφαίο 2λιτρο μηχανικό σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας σήμερα αλλά και ο τρόπος λειτουργίας του. Η μέγιστη τιμή της ροπής των 500 Nm αποδίδεται ψηλά (στις 5.000-5.250 σ.α.λ.) και η μέγιστη ισχύς των 421 ίππων στις 6.800 σ.α.λ. Τιμές εντυπωσιακές για υπερτροφοδοτούμενο σύνολο αφού με κόφτη στις 7.200 σ.α.λ. δείχνει να διαθέτει…«Party mode» χαρτογράφηση από τις 5.000-7.000 σ.α.λ.. Στην πράξη η δύναμη είναι αισθητή και από πολύ πιο χαμηλά με το twin scroll turbo και το 8τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο (AMG Speedshift DCT 8), να την «απλώνουν» σε όλο το μεγάλο του φάσμα με εντυπωσιακό τρόπο και την τετρακίνηση να φροντίζει ανά πάσα στιγμή και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες να την «βγάζει» σωστά στο δρόμο.

Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι φυσικά και οι εντυπωσιακές επιδόσεις του τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Η κατανάλωσή του αν και αυξημένη γενικά, κρίνεται λογική για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με αυτά τα specs, με μέση τιμή στα 15,3 λτ./100 χλμ.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
ETRANSIT VS ESPRINTER